• Σχόλιο του χρήστη 'Γρηγόρης' | 10 Δεκεμβρίου 2014, 10:08

    Με ποιά προϋπόθεση και με ποιό επιστημονικό υπόβαθρο οι κατέχοντες μεταπτυχιακό ή διδακτορικό στη Σχολική ψυχολογία, δύνανται να ανταποκριθούν διδακτικά στη μαθησιακή διαδικασία μαθητών με ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες και αναπηρίες; Ποιά συγκεκριμένα: Τα διδακτικά αντικείμενα που διαπραγματεύεται η σχολική ψυχολογία ανταποκρίνονται στη διδασκαλία γνώσεων και δεξιοτήτων μαθητή με πολλάπλές αναπηρίες; (π.χ εγκεφαλική παράλυση, σπαστική τετραπληγία και διαταραχές συμπεριφοράς αυτιστικού φάσματος). Η ειδική αγωγή και εκπαίδευση δεν μπορεί να γίνει η "κολυμβήθρα του Σιλωάμ" για οποιαδήποτε ειδικότητα με διδακτορικό ή μεταπτυχιακό. Χρειάζεται προσεκτική επιλογή των προσόντων που πρέπει να κατέχουν οι εκπαιδευτικοί, ώστε να τα χρησιμοποιούν σωστά στην παιδαγωγική και διδακτική διαδικασία της "Ειδικής παιδαγωγικής".