• Σχόλιο του χρήστη 'ΑΛΚΗΣΤΙΣ ΜΠΌΖΟΒΙΤΣ (Μητέρα παιδιού με ΑΥΤΙΣΜΟ που φοιτεί στην Α' βάθμια εκπαιδευση)' | 10 Δεκεμβρίου 2014, 19:18

    """Άρθρο 4 Διαγνωστικοί, αξιολογικοί και υποστηρικτικοί φορείς γ) Τα ΚΕΔΔΥ έχουν την αποκλειστική και δεσμευτική αρμοδιότητα αναφορικά με την κατάταξη, εγγραφή, μετεγγραφή και φοίτηση στην κατάλληλη σχολική μονάδα, καθώς και για το κατάλληλο πλαίσιο υποστήριξης στο γενικό σχολείο. Όπου υπάρχει διαφωνία με τους γονείς ή κηδεμόνες του μαθητή είτε προσωπική είτε διότι υπάρχει διάσταση μεταξύ της γνωμάτευσης που τελικώς εξεδόθη από το ΚΕΔΔΥ και εκείνης που ενδεχομένως οι γονείς ή οι κηδεμόνες έλαβαν από Ιατροπαιδαγωγικό Κέντρο, υπερισχύει η γνωμάτευση του ΚΕΔΔΥ και οι γονείς ή κηδεμόνες δύνανται να προσφύγουν στη Δευτεροβάθμια ΕΔΕΑ της οποίας η απόφαση είναι οριστική.""" ΣΧΌΛΙΟ ΣΕ ΚΑΜΙΑ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΚΗ ΧΩΡΑ δεν υπάρχει αξιολόγηση που να βασίζεται στις προσωπικές εκτιμήσεις / γνώσεις και τυχόν εμπειρία οποιασδήποτε ομάδα ειδικών. Όλες οι αξιολογήσεις γίνονται με ΑΥΘΑΙΡΕΤΟ ΤΡΟΠΟ. Δεν μπορεί να εκδίδει απόφαση υπάλληλος του ΚΕΔΔΥ με ΜΙΣΗΣ ΩΡΑΣ υποτιθέμενη εξέταση. Εφόσον είναι επιστήμονες και υποτίθεται ειδικοί, θα πρέπει να γνωρίζουν ότι το λιγότερο ΜΙΣΗ ΩΡΑ χρειάζεται να γνωριστουν δύο άνθρωποι και να εξοικειωθούν μεταξύ τους. Πόσο μάλιστα για παιδιά με αυτισμό, ή οποιαδήποτε αναπηρία, που με παράνομο τρόπο, τα αφήνουν μόνα τους σε κλειστό δωμάτιο. ΟΙ ΑΠΟΦΑΣΕΙΣ ΚΕΔΔΥ ΚΑΙ ΔΕΥΤΕΡΟΒΑΘΜΙΑΣ ΕΠΙΤΡΟΠΗΣ ΠΡΟΣΦΥΓΗΣ (ΕΔΕΑ για το εκπαιδευτικό σχήμα του παιδιού) πρέπει να ΕΧΟΥΝ ΓΝΩΜΟΔΟΤΙΚΟ ΧΑΡΑΚΤΗΡΑ, ΚΑΘΟΔΗΓΗΣΗΣ ΤΩΝ ΓΟΝΙΩΝ ΠΡΟΣ ΤΗΝ ΣΩΣΤΗ ΚΑΤΕΥΘΥΝΣΗ (ΣΥΜΦΩΝΑ ΜΕ ΤΗΝ ΓΝΩΜΗ ΤΟΥΣ). ΔΕΝ ΜΠΟΡΕΙ ΟΙ ΑΠΟΦΑΣΕΙΣ ΑΥΤΕΣ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΔΕΣΜΕΥΤΙΚΕΣ ΚΑΙ ΟΡΙΣΤΙΚΕΣ για την εκπαιδευτική αξιολόγηση ενός μαθητή στο ΑΥΤΙΣΤΙΚΟ ΦΑΣΜΑ, που εξελίσσεται συνεχώς και ΔΕΝ υπάρχει κανένας επιστήμονας ή ειδικό στον Αυτισμό στην Ελλάδα και στον κόσμο που να υποστηρίξει τις προτάσεις αυτού του νομοσχεδίου. ΟΙ ΓΟΝΕΙΣ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΑΥΤΟΙ ΠΟΥ ΘΑ ΑΠΟΦΑΣΙΖΟΥΝ για το εκπαιδευτικό σχήμα των παιδιών τους, μετά από απλή καθοδήγηση/γνωμοδότηση των ΚΕΔΔΥ. Πρέπει να λάβετε υπόψιν τα εξής: - Πρέπει να είναι παρόντες οι ΓΟΝΕΙΣ - Πρέπει να συμμετέχουν οι γονείς στην διαδικασία, διότι είναι εκείνοι που θα δώσουν χρήσιμες πληροφορίες και υλικό στους "αξιολογητές" - Θεμιτό θα ήταν να είναι παρόντες οι θεραπευτές / λογοθεραπευτές / εργοθεραπευτές του παιδιού (εφόσον υπάρχουν) που θα δώσουν και εκείνοι χρήσιμες πληροφορίες στους αξιολογητές (Οι θεραπευτές ως συνήθως είναι επιστήμονες εξειδικευμένοι, με πτυχία πανεπιστημίων, μεταπτυχιακά και μεγάλη εμπειρία). - Η αξιολόγηση πρέπει να γίνεται σε φιλικό προς το παιδί περιβάλλον "Οι αποφάσεις ΚΕΔΔΥ και δευτεροβάθμιας επιτροπής προσφυγής (ΕΔΕΑ - για το εκπαιδευτικό σχήμα του παιδιού, έχουν μόνο γνωμοδοτικό χαρακτήρα, καθοδήγησης των γονιών προς τη σωστή κατεύθυνση. Δεν μπορεί να είναι σε καμία περίπτωση δεσμευτική ή οριστική η εκπαιδευτική αξιολόγηση ενός μαθητή στο Αυτιστικό Φάσμα που εξελίσσεται συνεχώς και δεν υπάρχει κανένας επιστήμονας – ειδικός στον αυτισμό στην Ελλάδα και σε όλο τον κόσμο που να υποστηρίξει τις προτάσεις του νομοσχεδίου αυτού. Εφόσον εξακολουθεί η διάσταση απόψεων, την τελική απόφαση και ευθύνη παίρνουν οι γονείς με υπεύθυνη δήλωση. Οι γονείς των παιδιών με αυτισμό σύμφωνα με τα παγκόσμια επιστημονικά δεδομένα και τις διεθνείς έρευνες θεωρούνται ειδικοί εμπειρογνώμονες και κατέχοντες διδακτορικό στον αυτισμό" κύριε Λοβέρδο, Καταπατούνται τα ΑΥΤΟΝΟΗΤΑ δικαιώματα των παιδιών με ΑΥΤΙΣΜΟ. Είναι πολίτες ισότιμοι, είναι τα παιδιά μας και τα παιδιά σας και τα εγγόνια σας. 1970 - 1 στα 10.000 αγόρια γεννιόταν στο φάσμα του Αυτισμού 2010 - 1 στα 100 αγόρια γεννιέται με αυτισμό! (για άλλους και 1 στα 91) 2014 - 1 στα 68 .... 2050 - 1 στα πόσα; ΘΑ ΕΙΝΑΙ Η ΕΠΟΧΗ ΤΟΥ ΑΥΤΙΣΜΟΥ! και νομίζω ότι θα πάει μπροστά η χώρα και ο κόσμος!