Αρχική Ειδική ΕκπαίδευσηΆρθρο 09: Σχολικές μονάδεςΣχόλιο του χρήστη ΣΥΛΛΟΓΟΣ ΓΟΝΕΩΝ ΚΗΔ. ΚΑΙ ΦΙΛΩΝ ΑΤΟΜΩΝ ΜΕ ΑΥΤΙΣΜΟ Ν. ΛΑΡΙΣΑΣ | 12 Δεκεμβρίου 2014, 20:44
|
Υπουργείο Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License![]() Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
άρθρο 9 πργρ γ, πργρ ζ Η ενεργός συμμετοχή των γονέων στην αξιολόγηση και η υποστήριξη ώστε να συμμετέχουν στην αντιμετώπιση και στην εκπαίδευση, ενισχύει τη γενίκευση των αποτελεσμάτων της θεραπευτικής και εκπαιδευτικής παρέμβασης και επηρεάζει θετικά την έκβαση των δυσκολιών του παιδιού μακρόχρονα . (Παπαγεωργίου, 2006) Με βάση την παραπάνω παραδοχή, στα πλαίσια συνεργασίας των ΕΔΕΑΥ με τους γονείς των μαθητών που επιλαμβάνεται, είναι απαραίτητο να υπάρχει πρωτόκολλο συνεργασίας. Σε αυτό θα ορίζονται αποκλειστικές προθεσμίες κατά τις οποίες οι γονείς θα λαμβάνουν γνώση μετά τον εντοπισμό των αποχρώντων δυσκολιών του μαθητή και πριν την έναρξη οποιασδήποτε διαδικασίας αξιολόγησης ή παρέμβασης. Θα μπορούν να καταθέτουν τις απόψεις τους και εκθέσεις ετέρων εμπειρογνωμόνων, χωρίς αυτές να είναι δεσμευτικές. Οι γονείς θα έχουν αυτόβουλα Δικαίωμα προσφυγής στα ΚΕΔΥ σε περίπτωση διαφωνίας ή μη με τους χειρισμούς της ΕΔΕΑΥ. Η διαδικασία παραπομπής δεν μπορεί να αποτελεί αποκλειστικό δικαίωμα των ΕΔΕΑΥ, αφαιρώντας το αντίστοιχο συνταγματικό δικαίωμα και υποχρέωση επιμέλειας από τους γονείς.