• Σχόλιο του χρήστη 'Παυλάκος Μαυροειδής' | 13 Δεκεμβρίου 2014, 22:34

    Άρθρο 09: Σχολικές μονάδες παράγραφος 2, θέματα λειτουργίας σελ 23 στο pdf προσθήκη των φράσεων που είναι μέσα σε “” και διαγραφή φράσης που είναι μέσα σε []. Ο αριθμός δίπλα στα “” και τις [] είναι δείκτης που αντιστοιχεί σε σύντομο σχόλιο τεκμηρίωσης που ακολουθεί. 5. Η 3η παράγραφος του άρθρου 28 περίπτωση 1γ του ν. 4186/2013 τροποποιείται ως εξής: «Από το σχολικό έτος 2014-15 όλα τα ΤΕΕ ειδικής αγωγής Α΄ βαθμίδας και τα ΤΕΕ Ειδικής Αγωγής Β΄ βαθμίδας, ή (Ειδικά ΕΠΑΛ ή ΕΠΑΛ Ειδικής Αγωγής) μετατρέπονται “σταδιακά” σε Ειδικά Επαγγελματικά Γυμνάσια (Ε.Ε.Γ.) και Ειδικά Επαγγελματικά Λύκεια (Ε.Ε.Λ.), “αρχίζοντας από τις Α΄ και Β΄ τάξεις το σχολικό έτος 2014-2015. Οι Γ΄, Δ΄, και Ε΄ τάξεις των ΤΕΕ Ειδικής Αγωγής Α΄ Βαθμίδας εξακολουθούν να λειτουργούν σύμφωνα με τα ισχύοντα μέχρι και τα σχολικά έτη 2014-2015, 2015-2016 και 2016-2017 αντίστοιχα. Οι Γ΄ και Δ΄ Τάξεις των ΤΕΕ Ειδικής Αγωγής Β΄ Βαθμίδας εξακολουθούν να λειτουργούν σύμφωνα με τα ισχύοντα μέχρι και τα σχολικά έτη 2014-2015 και 2015-2016 αντίστοιχα” Γενική Παρατήρηση Με την μη ύπαρξη μεταβατικών διατάξεων που να αφήνουν τους παλιούς μαθητές να τελειώσουν, στο σχολείο που γράφτηκαν, θα εφαρμόζουμε στην ειδική αγωγή όλες τις αλλαγές των ΕΠΑΛ πριν από την εφαρμογή τους στα τυπικά ΕΠΑΛ και τάξη μαθητείας από το 2014-2015 αφού όλες οι τάξεις αλλάζουν κατευθείαν. Τα Ειδικά ΕΠΑΛ θα κάνουν του χρόνου στην Τετάρτη τάξη ότι θα κάνουν τα αντίστοιχα εσπερινά το 2016-2017 ;;;; Παρακαλώ να επανεξετάσετε την σταδιακή εφαρμογή των αλλαγών ανά σχολικό έτος μέχρι να τελειώσουν οι μαθητές που φοιτούν στα ΤΕΕ Ειδικής Αγωγής, εξαιρώντας την φετινή Α΄ Τάξη η οποία είναι γνώστης των αλλαγών δίνοντας το απολυτήριο γυμνασίου και στους αποφοίτους της Ε τάξης. σελ 23 στο pdf 10. … β) τα Ειδικά Επαγγελματικά Γυμνάσια (Ε.Ε.Γ.) και τα Ειδικά Επαγγελματικά Λύκεια (Ε.Ε.Λ.) κατ’ αντιστοιχία με τα σχολεία της μη ειδικής Επαγγελματικής Εκπαίδευσης Γενική Παρατήρηση Τα ΕΕΓ δεν είναι σε πλήρη αντιστοιχία με κανένα σχολείο της τυπική. Ως εκ τούτου πρέπει να εκδοθούν νέα ωρολόγια προγράμματα που θα είναι σε αντιστοιχία με αυτά των γυμνασίων και των ΕΛ συνδυάζοντας τα μαθήματα γενικής παιδείας, τις ομάδες προσανατολισμού τους τομείς και τις ειδικότητες, λαμβάνοντας υπόψη τον ελάχιστο αριθμό ωρών τεχνικών μαθημάτων για την έκδοση πτυχίου και μαθημάτων γενικής παιδείας για την ισοτιμία του γυμνασίου. (ισοτιμία γυμνασίου με τις λιγότερες ώρες μαθημάτων δίνουν τα ΣΔΕ (25 ώρες την εβδομάδα, 2 έτη σπουδών, 105 ώρες ανά μάθημα το έτος) και τις αμέσως λιγότερες τα εσπερινά γυμνάσια (25 ώρες την εβδομάδα, 3 έτη σπουδών). σελ 25 στο pdf 21. Οι δ/ντες των ΣΜΕΕ των 6/θέσιων και πάνω σχολικών μονάδων έχουν διδακτικό ωράριο ανάλογο των 12/θέσιων σχολείων της γενικής εκπ/σης δηλαδή 8 ώρες, το οποίο μπορεί να καλύπτεται σε ενισχυτική διδασκαλία μαθητή ή μικροομάδων. “Οι δ/ντες των Σ.Μ.Ε.Α.Ε. Β/θμιας Εκπ/σης στα οποία λειτουργούν έξι (6) και πάνω τμήματα έχουν διδακτικό ωράριο ανάλογο των σχολείων με αριθμό τμημάτων άνω των δώδεκα (12) της γενικής β/θμιας εκπ/σης δηλαδή 5 ώρες, το οποίο μπορεί να καλύπτει και με ενισχυτική διδασκαλία μαθητή, προγράμματα καινοτόμων δράσεων ή οποιονδήποτε τρόπο συμπλήρωσης προβλέπει η γενική νομοθεσία για τους εκπαιδευτικούς β/θμιας χωρίς εξαιρέσεις. Για τον υπολογισμό του ωραρίου στην περίπτωση λιγότερων τμημάτων, κάθε τμήμα ΣΜΕΕ. θα υπολογίζεται ως δύο τμήματα της γενικής β/θμιας εκπ/σης.”1 Οι δ/ντές των Σ.Μ.Ε.Α.Ε. των οποίων το σχολείο αποτελεί και κέντρο στήριξης ενός Σ.Δ.Ε.Υ. ο χρόνος απασχόλησης τους στο δίκτυο, λογίζεται χρόνος διδακτικών καθηκόντων “που αντιστοιχεί σε δύο (2) διδακτικές ώρες εβδομαδιαίος.”2 Σύντομη Τεκμηρίωση (οι αριθμοί υπάρχουν στο κείμενο) 1 για να μειωθούν με το ίδιο σκεπτικό και οι ώρες των διευθυντών στη Δ/θμια εκπαίδευσης. Εκτός από την πρωτοβάθμια υπάρχει και η δευτεροβάθμια … 2 πρέπει να υπάρχει ακριβής προσδιορισμός των ωρών.