• Σχόλιο του χρήστη 'Παυλάκος Μαυροειδής' | 13 Δεκεμβρίου 2014, 22:50

    Άρθρο 34: Σελ 53 στο pdf 2. Τα ισχύοντα στη Γενική Εκπαίδευση για τις προσλήψεις και τους διορισμούς, τις μεταθέσεις, τις αποσπάσεις και τις τοποθετήσεις εκπαιδευτικών Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης, καθώς και για τους τομείς, τις ειδικότητες, τους κλάδους, τις αναθέσεις μαθημάτων, τους υπεύθυνους εργαστηρίων, την πρακτική άσκηση, τους σχολικούς συνεταιρισμούς, τα προγράμματα σπουδών και τα ωρολόγια προγράμματα στην Τεχνική Επαγγελματική Εκπαίδευση καθώς και οτιδήποτε άλλο αφορά την εκπαιδευτική διαδικασία ισχύουν από την δημοσίευση του παρόντος νόμου και για την Ειδική Αγωγή. Επιμέρους διαφοροποιήσεις όλων των παραπάνω, λόγω των ιδιαίτερων συνθηκών στην Ειδική Αγωγή, θα καθορίζονται με υπουργικές αποφάσεις που θα εκδίδονται κατόπιν εισήγησης της Διεύθυνσης Ειδικής Αγωγής του Υπουργείου Παιδείας και Θρησκευμάτων. Γενική Παρατήρηση Τα ΕΕΓ δεν είναι σε πλήρη αντιστοιχία με κανένα σχολείο της τυπική. Ως εκ τούτου πρέπει να εκδοθούν νέα ωρολόγια προγράμματα που θα είναι σε αντιστοιχία με αυτά των γυμνασίων και των ΕΛ συνδυάζοντας τα μαθήματα γενικής παιδείας, τις ομάδες προσανατολισμού τους τομείς και τις ειδικότητες, λαμβάνοντας υπόψη τον ελάχιστο αριθμό ωρών τεχνικών μαθημάτων για την έκδοση πτυχίου και μαθημάτων γενικής παιδείας για την ισοτιμία του γυμνασίου. (ισοτιμία γυμνασίου με τις λιγότερες ώρες μαθημάτων δίνουν τα ΣΔΕ (25 ώρες την εβδομάδα, 2 έτη σπουδών, 105 ώρες ανά μάθημα το έτος) και τις αμέσως λιγότερες τα εσπερινά γυμνάσια (25 ώρες την εβδομάδα, 3 έτη σπουδών).