• Σχόλιο του χρήστη 'Σοφία Κόλλια' | 25 Νοεμβρίου 2009, 18:42

    Κυρία Υπουργέ, Μιας και μου δίνεται η ευκαιρία θα ήθελα να σας καταθέσω τα συμπεράσματα που έχω βγάλει μετά από 20 ετη εμπειρία σε τάξεις. Αυτό που πρέπει να γίνει είναι η αξιολόγηση των καθηγητών, όχι μόνο από την υπηρεσία αλλά και από τους μαθητές. Βέβαια, οι απειλές του τύπου, θα σου ρίξω τον βαθμό αν παραπονεθείς, δεν θα μπορούν να γίνουν αν είναι σε μηχανογραφική μορφή. Ακόμα τα σχολεία θα πρέπει να ελέγχονται από τα αποτελέσματα τους, γιατί αλλιώς θα πρέπει να δεχτώ ότι τα παιδιά της πόλης μου είναι επιεικώς καθυστερημένα!! Τα φροντιστήρια δεν είναι πολυτέλεια σε μας, και απλά όποιος δεν πάει, δεν περνάει. Επίσης είναι πολύ σημαντικό να ΜΗ γίνονται εν ώρα μαθήματος ΟΛΑ τα συμβούλια, οι εκλογές, οι ενημερώσεις των καθηγητών. Χάνονται πάρα πολλές διδακτικές ώρες χωρίς λόγο. Κάτι που νομίζω ότι θα ήταν πολύ χρήσιμο, είναι να υπάρχει ένας άνθρωπος που θα συζητούσε με τα παιδιά και θα μάθαινε τα ενδιαφέροντα και τις κλίσεις τους. Θα υπήρχε μετά ενημέρωση και των υπολοίπων καθηγητών έτσι ώστε να ξέρουν και οι πιο αδιάφοροι, τι άνθρωπο έχουν μπροστά τους και να μη ζητάνε πράγματα αδύνατα η θα δείχνουν κατανόηση στις συγκεκριμένες δυσκολίες. Όχι στον βαθμό, αλλά στην συμπεριφορά προς αυτά μέσα στην τάξη. Έχω ακούσει τις προτάσεις σας και ελπίζω να γίνουν, έστω και τα μισά, αλλά αν δεν αλλάξει η νοοτροπία του ότι είμαι δημόσιος υπάλληλος και δεν δίνω λογαριασμό σε κανέναν για το τι κάνω στο σχολείο, δεν νομίζω ότι μπορεί να πάμε πάρα πέρα. Σας ευχαριστώ για την ευκαιρία που μας δίνεται να επικοινωνήσουμε μαζί σας, Μετά τιμής Σοφία Κόλλια