• Σχόλιο του χρήστη 'ΒΑΣΙΛΙΚΗ' | 25 Νοεμβρίου 2009, 18:44

    1.Kατάργηση της συνέντευξης . Γραπτό διαγωνισμό με θέματα σχετικά με τη διοίκηση της εκπαίδευσης , την εκπαιδευτική διαδικασία , εκπαιδευτική νομοθεσία με δοκιμασίες ψυχολογικών δεξιοτήτων και καταλληλότητας στην αντιμετώπιση κρίσεων. 2.Μόρια από το μεταπτυχιακό και διδακτορικό με διαχωρισμό όμως και κλιμάκωση στη μοριοδότηση των τίτλων αυτών και αποφυγή ισοπεδωτικής τακτικής π.χ τα σχετικά με Οργάνωση και Διοίκηση σχολικών μονάδων, ή με την εκπαίδευση να μοριοδοτούνται περισσότερο από άλλους τίτλους. 3.Τα μόρια από την προυπηρεσία είναι ένα θέμα. Σήμερα μοριοδοτείται μόνο η εκπαιδευτική προυπηρεσία , όπως και αυτή σε θέσεις ευθύνης (Δ/ντών κλπ) στην εκπαίδευση. Θεωρώ ότι πρέπει να μοριοδοτείται το σύνολο της επαγγελματικής προυπηρεσίας όταν αυτή είναι συναφής με το αντικείμενο σπουδών που αποτελεί προυπόθεση κατοχής της θέσης του εκπαιδευτικού . Να λαμβάνονται υπόψη επιπρόσθετα και οι δράσεις του εκπαιδευτικού μέσα στη σχολική κοινότητα και η προυπηρεσία σε θέση ευθύνης ( εντός και εκτός εκπαίδευσης )αναλογικά . 4.Να μοριοδοτηθεί η ανάληψη προτωβουλιών όπως π.χ συντονισμού και υλοποίησης Ευρωπαϊκών προγραμμάτων κλπ. 5.Διαβάθμιση και κλιμάκωση της μοριοδότησης στην επιμόρφωση από ΠΕΚ, Πανεπιστήμια κλπ 6.Προυπόθεση η κατοχή πιστοποίησης στους Η/Υ με έλεγχος όμως και με αντικειμενικά κριτήρια ή με αντικατάσταση της πιστοποίησης των εκπαιδευτικών στους Η/Υ .Όλοι σχεδόν την διαθέτουν αλλά πόσοι επί της ουσίας? 7.Μοριοδότηση των ξένων γλωσσών . 8.Η μοριοδότηση στη συγγραφή βιβλίων να τεθεί στο μικροσκόπιο... Κατ αρχάς για την συγγραφή σχολικών βιβλίων είναι γνωστό ότι μέχρι σήμερα η επιλογή γινόταν με άλλα κριτήρια, άρα η όποια μοριοδότηση επιβραβεύει αυτήν την τακτική. Για τις λοιπές εκδόσεις ας υπάρξει ένας έλεγχος με μικρή μοριοδότηση στην πραγματική συγγραφική δουλειά.