• Σχόλιο του χρήστη 'ΞΕΝΙΑ ΣΑΒΒΟΠΟΥΛΟΥ' | 14 Δεκεμβρίου 2014, 13:12

    Στηρίζω τις θέσεις των Σ.Α.Τ.Ε.Α. http://www.satea.gr/2014/12/%CF%83%CE%B1%CF%84%CE%B5%CE%B1-%CF%84%CE%B1-%CF%83%CF%87%CF%8C%CE%BB%CE%B9%CE%B1-%CE%BC%CE%B1%CF%82-%CF%83%CF%84%CE%B7%CE%BD-%CE%B7%CE%BB%CE%B5%CE%BA%CF%84%CF%81%CE%BF%CE%BD%CE%B9%CE%BA%CE%AE-%CE%B4/#more-2297 Η Παράλληλη Στήριξη λειτουργεί με κονδύλια από το ΕΣΠΑ και ΟΧΙ από τον κρατικό προϋπολογισμό, όπως θα έπρεπε, καθώς αποτελεί στοιχείο της Υποχρεωτικής Δημόσιας Δωρεάν Εκπαίδευσης, επίσης αυτά τα κονδύλια δεν είναι εξασφαλισμένα εσαεί. Μάλλον αυτός είναι και ο λόγος που όλο αυτό το άρθρο έχει την τάση να την περιορίσει. Περιορίζοντας την Παράλληλη στήριξη (έως δύο εκπαιδευτικούς ανά σχολική μονάδα) και αποκλείοντας την παροχή της σε σχολικές μονάδες με Τμήμα Ένταξης είναι πιθανό να αυξηθούν οι περιπτώσεις παροχής παράλληλης στήριξης από τους γονείς. Αυτό αντίκειται στο άρθρο 1 περί δωρεάν δημόσιας παροχής εκπαίδευσης. Επίσης, είναι ξεκάθαρο, εφόσον αποτελεί διαφορετικό πλαίσιο, ότι είναι κάτι τελείως διαφορετικό από το Τμήμα Ένταξης και ότι δεν θα πρέπει να αποτελεί η ύπαρξη του τελευταίου ως αντισταθμιστικού παράγοντα με σκοπό τον περιορισμό του πρώτου.