• Σχόλιο του χρήστη 'Γιάννης Παπαγεωργίου' | 1 Δεκεμβρίου 2009, 19:05

    Σαν συνταξιούχος εκπαιδευτικός μόλις (2) μηνών και επί (14) χρόνια διευθυντής σχολικών μονάδων,περνώντας από (4) διαφορετικές κρίσεις με διαφορετικούς νόμους καταθέτω τις παρακάτω παρατηρήσεις. 1) Τα σταθερά μόρια για μεταπτυχιακά,διδακτορικά κλπ πρέπει να υπάρχουν εφ΄όσον το περιεχόμενό τους έχει σχέση με το αντικείμενο που τους ανατίθεται δηλ. τη ΔΙΟΙΚΗΣΗ.Την διοίκηση σχολικών μονάδων,τη διαχείρηση ανθρώπινου δυναμικού κλπ καθώς και την διδακτική μαθημάτων. Το να παίρνει κάποιος μόρια γιατί έκανε μεταπτυχιακό ή γιατί είχε γράψει και εκδόση μυθιστορήματα(ο τότε νόμος προέβλςπε ΜΟΡΙΑ για ΣΥΓΓΡΑΦΙΚΟ ΕΡΓΟ),σαφώς δεν βοηθάει στην εκλογή καταλλήλων στελεχών διοίκησης. 2)Αλλο το ΔΙΔΑΣΚΕΙΝ και άλλο το ΔΙΟΙΚΕΙΝ.Μπορεί κάποιος να είναι άριστος φυσικός ή φιλόλογος ή ......... μέσα στη τάξη και άλλο πράγμα να ΔΙΟΙΚΗΣΕΙΣ και να την παραδώσεις καλύτερη, απο ότι την παρελαβες,μια σχολική μονάδα.Αλλο πράγμα το ΔΙΑΧΕΙΡΙΖΕΤΑΙ-ΔΙΕΥΘΥΝΕΙ μια σχολική μονάδα και άλλο ΔΙΟΙΚΕΙ μια σχολική μονάδα με ανοιχτά τα μάτια προς την κοινωνία και τα προβλήματά της,καταθέτει προτάσεις αλλά συγχρόνως μπαίνει μπροστά για την υλοποίησή τους,προσπαθεί να βελτιώση όλους τους εμπλεκόμενους στην εκπαιδευτική διαδικασία μαθητές-καθηγητές-γονείς κλπ Δηλ.χρειαζόμαστε ΗΓΕΤΕΣ-ΔΙΕΥΘΥΝΤΕΣ για να πάει μπροστά η Δημόσια Εκπαίδευση. ΠΩΣ θα βγούν αυτοί οι ΗΓΕΤΕΣ-ΔΙΕΥΘΥΝΤΕΣ(σύστημα επιλογής) μέσα από το υπάρχον εκπαιδευτικό σύστημα,με ανοιχτά μυαλά ας καθήσουν να το συζητήσουν όλοι οι θεσμικοί φορείς.Τους χρειάζεται η Δημόσια Εκπαίδευση,τους χρειάζεται η κοινωνία.