• Σχόλιο του χρήστη 'Γιάννης Aτωνόπουλος' | 1 Δεκεμβρίου 2009, 19:45

    Κα Υπουργέ 30 χρόνια στις αίθουσες των Γυμνασίων και των Λυκείων της πατρίδας μου, έχω καταθέσει την ψυχή μου, το είναι μου όλο, προσπαθώντας να δώσω στους μαθητές μας παιδεία πραγματική και γνώσεις απαραίτητες, ως θεμέλιους λίθους στην μετά το σχολείο σταδιοδρομία τους.Δυστυχώς όμως έχω διαπιστώσει ότι το σύστημα της παρεχόμενης παιδείας στη χώρα μας πάσχει πολύ σοβαρά, κάθε χρόνο χεροτερεύει η κατάσταση και χρειάζονται ριζικές αλλαγές σε όλους τους τομείς για να αποκτήσουμε σχολεία και σύστημα εκπαίδευσης, που να ανταποκρίνεται στην σύγχρονη πραγματικότητα. Θα συμφωνήσω ότι πρέπει η προσπάθεια να αρχίσει από το Νηπιαγωγείο και το Δημοτικό.Ακόμα στη προσπάθεια αυτή, βαρύνουσα σημασία πρέπει να δοθεί στις απόψεις και στις προτάσεις των εκπαιδευτικών που <> κάθε μέρα στην τάξη και όχι στις βαρύγδουπες ,αόριστες και ουτοπιστικές εισηγήσεις συνδικαλιστών και λοιπών συμβούλων που έχουν 15 και 20 χρόνια να μπούν σε τάξη, αν έχουν μπεί και ποτέ. Αυτό ισχύει για όλες τις παραμέτρους τις εκπαίδευσης επιμόρφωση, αξιολόγηση, περιεχόμενο σπουδών αλλά και στη διοίκηση σε κάθε επίπεδο. Η επιλογή των στελεχών της εκπαίδευσης δεν είναι υπόθεση μεταπτυχιακών και δεύτερου πτυχίου. Η διοίκηση, όπως και η πολιτική, είναι κύρια θέμα ταλέντου, πείρας και γνώσεων σε θέματα διοίκησης.Όλα αυτά μπορούν να προσμετρηθούν μέσα από κατάλήλες εξετάσεις μέσα από τις οποίες θα επιλέγονται και θα εκπαιδεύονται τα αυριανά στελέχη της εκπαίδευσης. Σήμερα η επιλογή διευθυντων Λυκείου θα πρέπει να γίνεται από καθηγητές που έχουν διδάξει σε Λύκειο και έχουν κάνει πρώτα υποδιευθυντές.Ανάλογα και για το Γυμνάσιο.Και πάνω απ’ όλα τα σημερινά στελέχη της εκπαίδευσης θα πρέπει να είναι απαλλαγμένα από τα μαθητικά τους σύνδρομα να γνωρίζουν και να ενστερνίζονται τις σύγχρονες απόψεις όπως αυτές προσδιορίζονται και από την κυβερνητική πολιτική για το τι σχολείο θέλουμε και τι γνώσεις και προσόντα πρέπει να αποκτήσει ο μαθητής που τελειώνει την κάθε βαθμίδα εκπαίδευσης. Τέλος, αξιολόγηση ουσιαστική σε όλα τα επίπεδα.