• Σχόλιο του χρήστη 'Κατερίνα Στεφάνου' | 14 Δεκεμβρίου 2014, 15:13

    Στην παρ. 2 α «Σε κάθε περίπτωση για να δοθεί γνωμάτευση χορήγησης παράλληλης στήριξης από το ΚΕΔΥ, θα πρέπει το νοητικό δυναμικό του μαθητή να βρίσκεται εντός των οριζομένων ως φυσιολογικών ορίων». Να διευκρινιστεί πώς ορίζονται τα φυσιολογικά όρια του νοητικού δυναμικού. Στην παρ. 2β «Στη συνέχεια τα ΚΕΔΥ και εφ’ όσον οι διαθέσιμες πιστώσεις παράλληλης στήριξης, είναι λιγότερες από τις εγκεκριμένες αιτήσεις, καταρτίζουν υποχρεωτικά αξιολογικό πίνακα με σειρά προτεραιότητας των μαθητών, που έχουν μεγαλύτερη ανάγκη έγκρισης χορήγησης παράλληλης στήριξης». Η σειρά προτεραιότητας μαθητών σε ένα νομοσχέδιο που επιθυμεί να προωθήσει ισότιμες ευκαιρίες εκπαίδευσης δεν ταιριάζει. Δεν επιτρέπεται να ορίζεται εκ των προτέρων ότι οι πιστώσεις θα είναι λιγότερες από τις αιτήσεις των μαθητών. Να αποσυρθεί το παρόν εδάφιο. Στην παρ. 2θ «Επίσης όπου υπάρχει ιδρυμένο και λειτουργεί Τ.Ε. δεν χορηγείται εκπαιδευτικός παράλληλης στήριξης». Ζητάμε την αποσύνδεση της έγκρισης για ΠΣ από την ενδεχόμενη λειτουργία στο σχολείο Τ.Ε. Όλοι οι μαθητές σε ένα σχολείο οφείλουν να έχουν την εκπαίδευση που τους αρμόζει και όχι να αναγκάζονται να αλλάζουν σχολείο, ώστε να την έχουν.