• Σχόλιο του χρήστη 'Παυλάκος Μαυροειδής' | 14 Δεκεμβρίου 2014, 16:52

    Άρθρο 04: Διαγνωστικοί, αξιολογικοί και υποστηρικτικοί φορείς προσθήκη των φράσεων που είναι μέσα σε “” και διαγραφή φράσης που είναι μέσα σε []. Ο αριθμός δίπλα στα “” και τις [] είναι δείκτης που αντιστοιχεί σε σύντομο σχόλιο τεκμηρίωσης που ακολουθεί. Σελ 3,4 στο pdf 2. Η αξιολόγηση πραγματοποιείται από τριμελή διεπιστημονική ομάδα, που απαρτίζεται από έναν εκπαιδευτικό ΕΕ (προσχολικής ή πρωτοβάθμιας ή δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης των κλάδων ΠΕ02.50, ΠΕ03.50, “ΠΕ04.50, ΠΕ05.50, ΠΕ06.50, ΠΕ07.50)”, έναν κοινωνικό λειτουργό, ΠΕ30 και έναν ψυχολόγο ΠΕ23. Σύντομη Τεκμηρίωση Η επαναφορά των ειδικοτήτων αυτών στα ΚΕΔΥ θα μετριάσει προβλήματα που παρουσιάζονται στη στελέχωση τους. Είναι ειδικότητες που μπορούν να ανταποκριθούν στις απαιτήσεις των ΚΕΔΔΥ στις διαγνώσεις που αφορούν μαθητές Δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης. Ανάλογη προσθήκη και στο άρθρο 13 Σελ 5 στο pdf στ) Την [αποκλειστική] αρμοδιότητα για την εισήγηση στις αρμόδιες υπηρεσίες της περιοχής αρμοδιότητάς τους για την ίδρυση, την κατάργηση, την προαγωγή, τον υποβιβασμό, τη μετατροπή ή τη συγχώνευση των ΣΜΕΕ και των Τμημάτων Ένταξης, την προσθήκη ομάδων προσανατολισμού τομέων και ειδικοτήτων στα Ειδικά Επαγγελματικά Γυμνάσια και στα Ειδικά Επαγγελματικά Λύκεια. Σύντομη Τεκμηρίωση Να αναληφθεί το αποκλειστική ώστε να μην αποκλείεται η εισήγηση και από άλλους φορείς που μπορεί να έχουν καλύτερη και πληρέστερη εικόνα των αναγκών όπως οι Δ/νσεις Π/θμιας και Δ/θμιας και τα ίδια τα σχολεία. Σελ 7 στο pdf Οι ώρες συνεδριάσεων της ΕΔΕΑΥ ανήκουν για μεν τον Πρόεδρο αυτής στο διδακτικό του ωράριο, “που αντιστοιχεί σε δύο (2) διδακτικές ώρες εβδομαδιαίος,” για δε τα υπόλοιπα μέλη είναι ώρες του εργασιακού τους ωραρίου. Σύντομη Τεκμηρίωση πρέπει να υπάρχει ακριβής προσδιορισμός των ωρών. Σελ 8,9 στο pdf 13. Συστήνεται Ε.Δ.Ε.Α.Υ. και στις Σ.Μ.Ε.Ε. η οποία αποτελείται από τον ψυχολόγο, τον κοινωνικό λειτουργό και έναν εκπαιδευτικό του σχολείου. Πρόεδρος ορίζεται ο δ/ντής της Σ.Μ.Ε.Ε. με απόφαση του Δ/ντή Εκπ/σης και κατά περίπτωση καλούνται και μέλη ΕΕΠ άλλης ειδικότητας. Στις συνεδριάσεις της ΕΔΕΑΥ της ΣΜΕΕ συμμετέχει υποχρεωτικά και [ο εκπαιδευτικός] “οι εκπαιδευτικοί”1 του τμήματος φοίτησης του μαθητή με το θέμα του οποίου ασχολείται η ΕΔΕΑΥ. Σκοπός της Ε.Δ.Ε.Α.Υ. των Σ.Μ.Ε.Ε. είναι η εισήγηση για κάθε θέμα που αφορά τους μαθητές του σχολείου και η συνεργασία σε όλα τα επίπεδα με φορείς, υπηρεσίες, αρχές για θέματα που αφορούν τους μαθητές του σχολείου. Στην αποκλειστική αρμοδιότητα της Ε.Δ.Ε.Α.Υ. των Σ.Μ.Ε.Ε. επίσης είναι η παράταση της φοίτησης των μαθητών των σχολείων της Α’/θμιας εκπαίδευσης για ένα ακόμα έτος. Όπου δεν έχει συγκροτηθεί ΕΔΕΑΥ, η παράταση δίνεται με απόφαση του συλλόγου διδασκόντων. Η ΕΔΕΑΥ των ΣΜΕΕ συνεργάζεται υποχρεωτικά με όλο το προσωπικό που υπηρετεί στην ΣΜΕΕ κατά περίπτωση. προσθήκη του επόμενου εδαφίου “Στην περίπτωση που η ΣΜΕΕ. είναι Κέντρο Υποστήριξης ΕΑΕ του ΣΔΕΥ πρώτα συστήνεται η Ε.Δ.Ε.Α.Υ. της Σ.Μ.Ε.Ε. και στη συνέχεια οι Ε.Δ.Ε.Α.Υ των Γενικών Σχολείων του ΣΔΕΥ. Ο ψυχολόγος και ο κοινωνικός λειτουργός μπορεί να είναι μέλος μόνο στην Ε.Δ.Ε.Α.Υ της Σ.Μ.Ε.Ε. ή στις Ε.Δ.Ε.Α.Υ. των Γενικών Σχολείων.” 2 Τα μέλη ΕΕΠ των ανωτέρω ΕΔΕΑΥ καλύπτουν και τις ανάγκες συστεγαζόμενων ή γειτνιαζόντων ειδικών νηπιαγωγείων. Σύντομη Τεκμηρίωση (οι αριθμοί υπάρχουν στο κείμενο) 1 ώστε να καλύπτεται και η δευτεροβάθμια όπου οι εκπαιδευτικοί της τάξης είναι περισσότεροι από ένας 2 ώστε να μην διαταραχθεί η εύρυθμη λειτουργία των σχολικών μονάδων και να μην υποβαθμιστούν οι παρεχόμενες υπηρεσίες προς ΣΜΕΕ και γενικά σχολεία.