• Σχόλιο του χρήστη 'Μαρία' | 14 Δεκεμβρίου 2014, 20:50

    -Η δική μου πρόταση είναι ένας ενιαίος πίνακας ΠΕ 61, 60.50 και ΠΕ 71, 70.50, καθώς και μοριοδότηση όλων των τυπικών προσόντων. Δε γίνεται ένας που θα τελειώσει τον Ιούνιο του 2015, να προηγείται έναντι κάποιου με μεταπτυχιακό που έχει 4-5 χρόνια προυπηρεσία. Το ποιο μεταπτυχιακό είναι αξιόλογο και ποιο όχι, υπάρχει αρμόδιος φορέας του υπουργείου να το ελέγξει και μπορεί να απευθυνθεί κάποιος εκεί, όπως και το υπουργείο να πάρει ανάλογη θέση. -Επιπλέον, αντί να τσακωνόμαστε το ποιος είναι καταλληλότερος εκπαιδευτικός , καλό θα ήταν εφόσον συμφωνούμε όλοι ότι η εκπαίδευση είναι ενιαία και όλα τα παιδιά μετέχουν του δικαιώματος εκπαίδευσης ( ένταξη,σύγκλιση, συνεκπαίδευση, παράλληλη στήριξη ή όπως αλλιώς το ονομάζει κανείς ) να μπορούν και οι εκπαιδευτικοί ειδικής αγωγής να θεωρούνται ισότιμοι εκπαιδευτικοί και να χρησιμοποιούνται στις τάξεις γενικής εκπαίδευσης, αφού πρώτα κάνουν κάποια μετεκπαίδευση τύπου διδασκαλείου. Με αυτόν τον τρόπο θα αξιοποιούμαστε από κοινού χωρίς το εκάστοτε υπουργείο να μας εμπαίζει και να μας αναγκάζει να κατακερματιζόμαστε σε διάφορους συλλόγους.