• Σχόλιο του χρήστη 'Βαγγέλης' | 14 Δεκεμβρίου 2014, 23:26

    Βασικό (και αρνητικό) σε αυτό το νομοσχέδιο είναι ότι χωρίζει τους εκπαιδευτικούς σε απόφοιτους του ΠΤΕΑ(ΠΕ61, ΠΕ71) και σε εκπ/κους της γενικής με μεταπτυχιακό ή σεμινάριο(ΠΕ 60.50, ΠΕ70.50). Δε θα αναλωθώ σε ερωτήματα του τύπου "ποιος είναι ποιος καλός εκπ/κος;" αλλά θα σταθώ στα εξής: 1)Αυτή η διαίρεση έρχεται σε αντίθεση με τις αρχές της ενταξιακής εκπ/σης που επιδιώκεται στις μέρες μας.Πώς μπορεί να επιτευχθεί η ένταξη- συμπερίληψη, όταν σε ακαδημαικό επίπεδο είναι τόσο κραυγαλέος ο διαχωρισμός; 2)Δεν ξέρω αν είναι σωστό ή δίκαιο το να προτάσσονται οι 61, 71 των μεταπτυχιακών και διδακτορικών, είναι όμως σίγουρα οξύμωρο και (το χειρότερο όλων) δημιουργεί "δεδικασμένο".