Βασικό (και αρνητικό) σε αυτό το νομοσχέδιο είναι ότι χωρίζει τους εκπαιδευτικούς σε απόφοιτους του ΠΤΕΑ(ΠΕ61, ΠΕ71) και σε εκπ/κους της γενικής με μεταπτυχιακό ή σεμινάριο(ΠΕ 60.50, ΠΕ70.50). Δε θα αναλωθώ σε ερωτήματα του τύπου "ποιος είναι ποιος καλός εκπ/κος;" αλλά θα σταθώ στα εξής:
1)Αυτή η διαίρεση έρχεται σε αντίθεση με τις αρχές της ενταξιακής εκπ/σης που επιδιώκεται στις μέρες μας.Πώς μπορεί να επιτευχθεί η ένταξη- συμπερίληψη, όταν σε ακαδημαικό επίπεδο είναι τόσο κραυγαλέος ο διαχωρισμός;
2)Δεν ξέρω αν είναι σωστό ή δίκαιο το να προτάσσονται οι 61, 71 των μεταπτυχιακών και διδακτορικών, είναι όμως σίγουρα οξύμωρο και (το χειρότερο όλων) δημιουργεί "δεδικασμένο".
Βασικό (και αρνητικό) σε αυτό το νομοσχέδιο είναι ότι χωρίζει τους εκπαιδευτικούς σε απόφοιτους του ΠΤΕΑ(ΠΕ61, ΠΕ71) και σε εκπ/κους της γενικής με μεταπτυχιακό ή σεμινάριο(ΠΕ 60.50, ΠΕ70.50). Δε θα αναλωθώ σε ερωτήματα του τύπου "ποιος είναι ποιος καλός εκπ/κος;" αλλά θα σταθώ στα εξής: 1)Αυτή η διαίρεση έρχεται σε αντίθεση με τις αρχές της ενταξιακής εκπ/σης που επιδιώκεται στις μέρες μας.Πώς μπορεί να επιτευχθεί η ένταξη- συμπερίληψη, όταν σε ακαδημαικό επίπεδο είναι τόσο κραυγαλέος ο διαχωρισμός; 2)Δεν ξέρω αν είναι σωστό ή δίκαιο το να προτάσσονται οι 61, 71 των μεταπτυχιακών και διδακτορικών, είναι όμως σίγουρα οξύμωρο και (το χειρότερο όλων) δημιουργεί "δεδικασμένο".