Αρχική ΕΠΕΙΓΟΝΤΑ ΜΕΤΡΑ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΝΤΙΜΕΤΩΠΙΣΗ ΤΗΣ ΒΙΑΣ ΣΤΟΝ ΑΘΛΗΤΙΣΜΟ ΚΑΙ ΑΛΛΕΣ ΔΙΑΤΑΞΕΙΣΆρθρο 13Σχόλιο του χρήστη dimitrios varveris | 2 Απριλίου 2015, 18:29
|
Υπουργείο Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License![]() Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
Τα μαθηματικά φυσική έκθεση πρεπει να έχουν ανεξάρτητη βαρύτητα η προαγωγή στην επόμενη τάξη να διαχωρίζεται απο το συνολικό μέσο ορο το σχολείο να μη λειτουργει ισοπεδωτικα εξομοιώνοντας τα παντα. Τα μαθηματικά είναι το βασικό μαθημα κρίσης δεξιοτεχνίας ορθού λογου η βαση του να είναι το 12. Αν θέλουμε νέους που να μπορούν να σκέπτονται κσι μια κοινωνία αξιοκρατικη και παραγωγική. Μην ισοπεδωνεται τα παντα στην Ελλάδα μια ζωή την πληρώνει ο εργατικός. Δώστε την αίσθηση της αμοιβής και δικαιοσύνης σε όσους πραγματικα κοπιαζουν!! Το απολυτήριο λυκείου έχει μια βαρύτητα που δυστυχώς η κοινωνία του παρτα όλα την έχει εκμηδενίσει.