• Σχόλιο του χρήστη 'Σπύρος' | 4 Απριλίου 2015, 15:39

    Εχουν αναφερθεί και άλλοι στην αναγκαιότητα ενίσχυσης των απαιτήσεων στο Γενικό Λύκειο. Θεωρώ ότι το ίδιο πρέπει να συμβεί και στα ΕΠΑΛ τηρουμένων των αναλογιών και των διαφορετικών προσανατολισμών των σχολείων. Θα αναφερθώ σε θέματα ΓΕΛ που τα γνωρίζω καλύτερα. 1. πρέπει να αυξηθεί ο αριθμός διδακτικών ωρών το σχολικό έτος. Προτείνω α) έναρξη μαθημάτων την 5η Σεπτεμβρίου, β) μάθημα την 27η Οκτωβρίου, την 24η Μαρτίου, την 30η Ιανουαρίου, με γιορτές την τελευταία ώρα, γ) συνδικαλιστικες και υπηρεσιακές εκλογές εκτός διδακτικού ωραρίου, δ) κατάργηση αργιών Πολιούχων αγίων ε) ληξη διδασκαλιών την 25η Μαίου. 2. Προαγωγή μαθητών των ΓΕΛ και ΕΠΑΛ με : i) ΜΟ τουλάχιστον 9,5 σε όλα τα γραπτά εξεταζόμενα μαθήματα συν την Ερευνητική Εργ, ii) με τουλάχιστον ΜΟ βαθμό 9 στα κλαδικά α) Αρχαία+Γλώσσα+Λογοτεχνία, β) Αλγεβρα+Γεωμετρία και γ) Φυσική+Χημεία+Βιολογία. Αν σε κάποιο κλάδο δεν το επιτυγχάνει επαναλαμβάνει την εξέταση στο μεμονωμένο μάθημα ή στα μαθήματα (π.χ. αν έχει φυσική 9, χημεία 5 , βιολογία 9 να δίνει μόνο χημεία) iii) τουλάχιστον 7 στα υπόλοιπα μαθήματα iv) μπορεί να δώσει επαναληπτικά μέχρι 7 μαθήματα 3) Η τράπεζα θεμάτων θα πρέπει να εξορθολογιστεί ως προς ορισμένα μαθήματα δηλαδή να απομακρυνθούν εξεζητημένα θέματα, όμως να χρησιμοποιηθεί υποχρεωτικά κατά 50% από τους διδάσκοντες με επιλογή το πρωινό της εξέτασης μεταξύ 5 κληρωμένων θεματων. Αυτό εχει σκοπό α) να ολοκληρώνεται η ύλη, β) να εξορθολογιστεί-περιοριστεί η ύλη όπου χρειάζεται αν θεωρείται μεγάλη γ) όλοι οι καθηγητές να είναι τοποθετημένοι από 5 Σεπτ. στα σχολεία. 4) ΝΑ ΜΗΝ ΑΦΑΙΡΕΙΤΑΙ ΤΟ 1/3 ΤΗΣ ΥΛΗΣ 5) Οπωσδήποτε να ΜΗΝ υπολογίζεται ο βαθμός της Α & Β Λυκείου για την εισαγωγή σε ΑΕΙ-ΤΕΙ