• Σχόλιο του χρήστη 'Δήμητρα' | 5 Απριλίου 2015, 11:05

    Κύριε Υπουργέ,θα ήταν καλό να συμπεριλάβετε στο παρόν νομοσχέδιο, ρύθμιση σχετική με την αξιοποίηση του εκπαιδευτικού προσωπικού. Συγκεκριμένα, η υπ΄Αρ.Πρωτ.178562/Δ1/22-11-2013/ΥΠΑΙΘ Υ.Α. και συγκεκριμένα η παράγραφος 7 αναφέρει: «6. Οι εκπαιδευτικοί στους οποίους έχει αποδοθεί δεύτερη ειδικότητα μπορούν να διδάξουν στο σχολείο όπου υπηρετούν, καθώς και σε σχολικές μονάδες της οικείας ομάδας σχολείων της ίδιας ή διαφορετικής βαθμίδας εκπαίδευσης, μαθήματα της ειδικότητας αυτής, με πρώτη ή με δεύτερη ανάθεση, κατά τα οριζόμενα στην προηγούμενη παράγραφο.» Ωστόσο ισχύει και η παρακάτω παρ. 9 της Υ.Α. με Αρ. Πρωτ.: 81504 /Δ2/ 19-07-2011 που ορίζει πως « Οι διορισμοί, οι μεταθέσεις, οι υπεραριθμίες και οι αποσπάσεις των εκπαιδευτικών πραγματοποιούνται με βάση την κύρια ειδικότητά τους. Κατ΄εξαίρεση σε λειτουργικά κενά που δεν είναι δυνατόν να καλυφθούν με απόσπαση εκπαιδευτικών του ίδιου κλάδου ή της ίδιας ειδικότητας μπορεί να αποσπώνται, με βάση τη δεύτερη ειδικότητας τους, εκπαιδευτικοί που ανήκουν οργανικά σε σχολείο της περιφερειακής διεύθυνσης εκπαίδευσης όπου υπάρχουν τα κενά. Οι αποσπάσεις της περίπτωσης αυτής γίνονται μόνο ύστερα από αίτηση των ενδιαφερόμενων εκπαιδευτικών » Ζητούμε λοιπόν να αρθεί η παραπάνω παράγραφος και η απόσπαση η μετάθεση ή η διάθεση να μην γίνεται μόνο σε κενά που δεν είναι δυνατόν να καλυφθούν με αποσπάσεις ή μεταθέσεις εκπαιδευτικών του ίδιου κλάδου ή της ίδιας ειδικότητας αλλά να αποσπώνται, να μετατίθενται ή να διατίθενται και με βάση τη δεύτερη ειδικότητα τους στο σύνολο των κενών (για παράδειγμα, Βρεφονηπιοκόμος που υπηρετεί σε ΕΠΑ.Λ. (με πτυχίο Βρεφονηπιοκομίας) να αποσπάται, να μετατίθεται ή να διατίθεται σε Νηπιαγωγείο (με πτυχίο Νηπιαγωγού) σε όλα τα κενά που υπάρχουν, αξιολογούμενος με όλους τους Νηπιαγωγούς που αιτούνται απόσπαση ή μετάθεση σε Νηπιαγωγείο, και όχι σε δεύτερη φάση, μόνο για τα κενά που δεν καλύφθηκαν από τους Νηπιαγωγούς). Σας παρακαλούμε να λάβετε σοβαρά υπόψη σας το παρόν υπόμνημα καθώς θα συμβάλλει στην εύρυθμη λειτουργία των σχολείων και των δύο βαθμίδων αλλά και στην καλύτερη αξιοποίηση του εκπαιδευτικού δυναμικού που ήδη υπηρετεί στο Υπουργείου Πολιτισμού, Παιδείας & Θρησκευμάτων.