• Σχόλιο του χρήστη 'helenitsaki' | 2 Δεκεμβρίου 2009, 17:42

    Διερωτάμε σε τι θα εξυπηρετήση στα κριτήρια για την επιλογή των διευθυντών η μοριοδότηση τους για τη συμμετοχή τους σε ΠΥΣΔΕ, ΑΠΥΣΔΕ, Στελεχος ΟΛΜΕ. Δεν φαινεται η παιδαγωική τους ικανότητα για προσέγγιση σε μαθητές καικαθηγητές και σύγουρα δεν φαίνεται ούτε το επίπεδο της μόρφωσης τους αλλά ούτε και η οργανωτική τους ικανότητα. Το αντίθετο συμβαίνει εάν 1) Έχουν μοριοδότηση με την συμμετοχή τους σαν σχεδιαστές αξιολόγησης της Π.Δ.Σ οι οποίοι οργανώνουν και λειτουργούν μικρό σχολλείο, τα τμήματα της ΠΔΣ, προσλαμβάνουν καθηγητές ωρομίσθιους, φτιάχνουν τα τμήματα των μαθητών, κανονίζουν για την μετακίνηση των μαθητών, φτιάχνουν τις μισθολογικές καταστάσεις των καθηγητών, την ΑΠΔ του ΙΚΑ τις πληρωμές κλπ οργανωτικά και οικονομικά στοιχεία. Η συμμετοχή των υποψήφιων διευθυντών σε τέτοιες θέσεις μας δείχνει ότι προκειται για άτομο με οργανωτικές και λειτουργικές ικανότητες και συγχρόνως άτομο με ευαισθησίες και αγάπη προς το εκπαιδευτικό εργο και τους μαθητές. 2) Έχουν μοριοδότηση η συμμετοχή τους σε περιβαλλοντικά προγράμματα και προγράμματα αγωγής υγείας όπου δειχνει άτομα ευαίσθητοποιημένα με το περιβάλλον και τον άνθρωπο, που πιστευουν στην εκπαίδευση και έχουν "ανοικτά μυαλά". 3) Έχουν μοριοδότηση από την παρακολούθηση προγράμματος για «Εκπαίδευση Εκπαιδευτών Συνεχιζόμενης Επαγγελματικής Κατάρτισης» και πιστοποίηση από το ΕΚΕΠΙΣ με εγγραφή στο Μητρώο Εκπαιδευτών, διότι θα έχουν την καλύτερη επαφή και προσέγγιση στους ενήλικες συναδέλφους, αλλά και την αποδοχή και βοήθεια του σε συναδέλφους που θα θέλουν να εφαρμόσουν νέες μεθόδους διδασκαλίας. 4)Έχουν μοριοδότηση με την αποφοίτηση τους από την ΣΕΛΕΤΕ ΠΑΤΕΣ στο παιδαγωγικό τμήμα, γιατί θα μπορούν να προσεγγιζουν καλύτερα τους μαθητές αλλά και τους καθηγητές.