• Σχόλιο του χρήστη 'ΑΝΑΣΤΑΣΙΑ' | 18 Ιουνίου 2015, 20:23

    Ως αναπληρώτρια νηπιαγωγός συμφωνώ με την παράγραφο 4 του άρθρου 47 για τον διαχωρισμό των πινάκων γενικής και ειδικής αγωγής.Η ρύθμιση αυτή όμως πρέπει να ισχύσει και αναδρομικά, δηλαδή από το 2010, αν θέλουμε να μιλάμε για δικαιοσύνη και αξιοκρατία στις δομές τις εκπαίδευσης. Η μη αναδρομικότητα της ρύθμισης αυτής βοηθάει τους εκπαιδευτικούς ΠΕ 60.50 να εισαχθούν στον πίνακα γενικής αγωγής από την "πίσω πόρτα" κατέχοντας ως μόνα εφόδια και προσόντα πρόσληψης καλά πληρωμένα σεμινάρια,μεταπτυχιακά ειδικής αγωγής κι έτσι να διεκδικήσουν θέσεις αναπληρωτών εκπαιδευτικών ΠΕ 6Ο που έχουν ως αδιαμφισβήτητο προσόν παραπάνω από μία επιτυχίες στον διαγωνισμό του ΑΣΕΠ και πολυετή προυπηρεσία.Είναι πασιφανές ότι μιλάμε για διαφορετικά κριτήρια διορισμού κι άρα πρέπει να μιλήσουμε για διαφορετικούς πίνακες.Η προσμέτρηση, λοιπόν, της προυπηρεσίας των εκπαιδευτικών ΠΕ 60.50 που αποκτήθηκαν σε δομές ειδικής αγωγής αδικεί και οδηγεί τους αναπληρωτές ΠΕ 60 με μαθηματική ακρίβεια σε ανεργία το επόμενο σχολικό έτος. Η μη αναδρομικότητα της ρύθμισης αυτής θα έχει ως απόρροια το εξής:η ειδική αγωγή να στελεχώνεται από εκπαιδευτικούς γενικής αγωγής χωρίς εξειδίκευση και εμπειρία,αφού οι εκπαιδευτικοί με εξειδίκευση στην ειδική αγωγή θα επιθυμούν να εργάζονται σε δομές γενικής αγωγής. Τότε για ποιά αναβάθμιση της ειδικής αγωγής θα μιλάμε;;; Προτείνω κατάργηση της παρακάτω πρότασης στο άρθρο αυτό:"οι διατάξεις της παραγράφου αυτής δεν ισχύουν για την εφαρμογή των διατάξεων της παραγρ.2 του παρόντος άρθρου".