• Σχόλιο του χρήστη 'Μάχιμος Εκπαιδευτικός' | 19 Ιουνίου 2015, 16:56

    Θεωρώ ότι ειδικότητες όπως ΠΕ19-20 θα μπορούσαν λόγω τεκμηριωμένης επάρκειας στον χειρισμό πληροφοριακών/υπολογιστικών συστημάτων, μέσω των οποίων, γίνεται πλέον κατά κανόνα η δημόσια διοίκηση, να έχουν μια προτεραιότητα στην κάλυψη διοικητικών θέσεων (ακολούθως οι ΠΕ03, ΠΕ04) οι οποίες έχουν αυξημένες μηχανοργανωτικές απαιτήσεις. Αυτό θα μπορούσε να λειτουργήσει και εναλλακτικά (ως προς το θέμα της συμπλήρωσης ωραρίου) στην επιστημονικά και παιδαγωγικά αμφιλεγόμενη έως άστοχη β΄ανάθεση μαθημάτων του Γυμνασίου μεταξύ των παραπάνω ειδικοτήτων (π.χ. η πρόσφατη β΄ανάθεση των Μαθηματικών του Γυμνασίου -περιέχουν όχι μόνο Άλγεβρα, αλλά και Γεωμετρία και Τριγωνομετρία σε θεωρητικό/εισαγωγικό επίπεδο και όσι μόνο σε χρηστικό/εφαρμοστικό- σε συναδέλφους ΠΕ20 αποφοίτους Τ.Ε.Ι.) Άλλωστε, ο εξωδιδακτικός φόρτος των συναδέλφων ΠΕ19-20, με όλα τα καθήκοντα που αφορούν τη χρήση (εφαρμογές, όπως myschool, οικονομικά-υπερωρίες,οδοιπορικά-, πρόγραμμα, έκδοση ελέγχων, βαθμών και αποτελεσμάτων) και συντήρηση των Η.Υ. του σχολείου τους (ευθύνη σχολικού εργαστηρίου κ.τ.λ., αποτελεί extra εξωδιδακτική/διοικητική εργασία που θα μπορούσε να λειτουργήσει συμπληρωματικά ως προς το διδακτικό τους ωράριο, εφόσον αυτό δεν καλύπτεται με την ά ανάθεση, προκειμένου να μην επιφορτιστούν με τη β΄ανάθεση ενός πολύ εξειδικευμένου -σε επίπεδο τόσο γνωστικό όσο και διδακτικής μεθοδολογίας- αντικειμένου).