• Σχόλιο του χρήστη 'Κώστας Μανωλάς' | 19 Ιουνίου 2015, 22:30

    Η απαγόρευση συστέγασης ιδιωτικών σχολείων με φροντιστήρια και ΚΞΓ, κατά ρητή δήλωση του Υπουργού, στοχεύει στην εξάλειψη του φαινομένου καθηγητές να παρέχουν το απόγευμα διδασκαλία σε μαθητές τους οποίους διδάσκουν το πρωί και στο σχολείο. Αν ωστόσο το πρόβλημα όντως εστιάζεται εκεί, εύλογα διερωτάται κανείς για ποιο λόγο η λύση που προτείνεται, δεν περιορίζεται στη συγκεκριμένη κατηγορία μαθητών, αλλά επεκτείνεται συλλήβδην και σε μαθητές που φοιτούν σε δημόσια σχολεία; Με ποιο σκεπτικό η καθολική απαγόρευση λειτουργίας θεωρείται ορθότερο μέτρο από έναν απλό περιορισμό πελατολογίου; Ας δέχονται, λοιπόν, τα εν λόγω φροντιστήρια και ΚΞΓ μόνο εξωτερικούς μαθητές, αν όντως το πρόβλημα είναι τα παιδιά που φοιτούν το πρωί στα συστεγαζόμενα ιδιωτικά σχολεία. Ή ας προσλαμβάνουν μόνο εξωτερικούς καθηγητές. Γιατί όμως να πρέπει να κλείσουν; Τι θα γίνει με τους ανθρώπους που σε τόσο δύσκολους καιρούς θα μείνουν χωρίς απασχόληση; Και τι θα συμβεί με τους μαθητές που μεσούσης της προετοιμασίας τους θα μείνουν μόνοι σε καράβι ακυβέρνητο; Ποιος και με ποιον τρόπο θα τους εξηγήσει τι συνέβη; Κι εν τέλει, αν το καλοσκεφτεί κανείς, για ποιο λόγο η βάση εκκίνησης της συζήτησης να είναι η αξιωματική αποδοχή πως η συστέγαση ιδιωτικών σχολείων με φροντιστήρια και ΚΞΓ στα οποία φοιτούν κοινοί μαθητές, συνιστά ασυμβίβαστο; Αν καθ’ υπόθεσιν δεχόταν κανείς πως στην περίπτωση αυτή δημιουργείται σχέση εξάρτησης, τότε δεν θα ’πρεπε να υπήρχαν ούτε καν ιδιωτικά σχολεία ως μονάδες πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης, αφού η σχέση εξάρτησης στην πραγματικότητα δεν θα απέρρεε από τη λειτουργία των συστεγαζόμενων φροντιστηρίων και ΚΞΓ, αλλά εξαρχής από τα σχολεία. Ως εκ τούτου είμαι απόλυτα πεπεισμένος πως η επίμαχη απαγόρευση δεν κινείται προς τη σωστή κατεύθυνση και πως θα πρέπει να αναθεωρηθεί.