Αρχική Ρυθμίσεις για την ανώτατη εκπαίδευσηΆρθρο 14: Τελικές και Μεταβατικές Διατάξεις για την Ανώτατη ΕκπαίδευσηΣχόλιο του χρήστη mary | 20 Ιουνίου 2015, 14:22
|
Υπουργείο Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License![]() Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
Η μεταβατικη διαταξη που οριζει οτι, οταν έχει ηδη υποβληθει αιτηση εξελιξης, η διαδικασία προχωρα με τον παλιο νομο, ειναι απολυτως σωστη. Αλλιως καποιος βρισκεται, απροβλεπτα και ξαφνικα, να κρινεται απο μελη δεπ του τμηματος του, εκτος γνωστικου του αντικειμένου αν δεν υπαρχουν σχετικοι, και μαλιστα υποχρεωτικα απο τουλάχιστον πεντε και με εισηγητικη εκθεση απο ακομα και δυο μελη δεπ του τμηματος, ακομα και εκτος αντικειμενου, αν δεν υπαρχουν μέλη δεπ με συναφές αντικειμενο. Αυτα, εκτος του οτι απο μονα τους δεν ειναι συνταγματικα, θα επρεπε ο ηδη αιτων να τα ξερει πριν κανει αιτηση, αν πρόκειται να υποβληθει στη νεα αυτη διαδικασία. Διαφορετικά, ειναι καταφωρα αντισυνταγματικη η αναδρομική εφαρμογη της διαταξης και είναι φανερό ότι εξυπηρετεί μονο τις ανωτερες βαθμιδες που θελουν βέβαια να συνεχισουν να ασκούν τις γνωστες πιεσεις και εκβιασμους σε κατωτερα μελη δεπ που πιθανον ανηκουν και σε άλλο γνωστικο αντικείμενο και που κανονικα τοτε, ποτε δεν θα επρεπε να τα κρινουν. Η συγκροτηση στις δυο περιπτωσεις εχει τεραστια διαφορα, κατι που δεν εχει ξανασυμβει με παλιοτερες αλλαγες νομου.