• Σχόλιο του χρήστη 'Giannis' | 20 Ιουνίου 2015, 18:38

    Συμφωνώντας με το γενικό πνεύμα , ίσων δικαιωμάτων πρόσβασης στη μάθηση , της διάταξης του άρθρου 56 , έχω τις ακόλουθες προτάσεις : 1. Λόγω του ότι το πλείστον των μαθητών θα είναι ΕΝΗΛΙΚΟΙ και πολλοί θα εργάζονται κάπου , θα υπάρξουν σοβαρές μετακινήσεις μαθητών προς τα εσπερινά επαλ για απόκτηση ειδίκευσης . Επίσης πολλοί λόγω της ηλικίας τους δε θα έχουν την πολυτέλεια να αφήσουν την εργασία τους για πρακτική άσκηση είτε μαθητεία . Πολλοί πάλι δεν θα μπορούν να βρούν πρακτική άσκηση η οποία θα τους παρέχει εισοδήματα και έτσι δεν θα μπορούν να συμμετέχουν σε μαθητεία είτε πρακτική , οπότε δεν θα ολοκληρώνουν τις σπουδές τους . Οπότε προτείνω το εξής για την υποπαράγραφο 1β. «Τον Μεταδευτεροβάθμιο Κύκλο σπουδών, ως 4ο έτος ειδίκευσης δύο εξαμήνων για τα πρωϊνά ΕΠΑΛ και ως 5ο και 6ο έτος τριών εξαμήνων ειδίκευσης για τα Εσπερινά ΕΠΑΛ , και θα περιλαμβάνει μαθήματα ειδικότητας και επισκέψεις σε χώρους εργασίας συναφών με την ειδίκευσή τους » . Η παραγραφος 4 για τους ίδιουσ λόγους 4. ..... αντικαθίσταται από «εξάμηνα ειδίκευσης» των ΕΠΑΛ. 2. Είναι απαραίτητο να ξεκινήσει άμεσα , οπότε προτείνω το εξής για τη παρ. 2 : «Το περιεχόμενο σπουδών και οι ειδικότητες ειδίκευσης του ΕΠΑΛ και λοιπά ζητήματα καθορίζονται με απόφαση του Υπουργού Πολιτισμού, Παιδείας και Θρησκευμάτων αρχής γενομένης από το σχολικό έτος 2015 – 2016 ».