• Σχόλιο του χρήστη 'ΜΑΡΙΑ ΚΩΣΤΑΚΗ' | 2 Δεκεμβρίου 2009, 23:13

    κ. υπουργέ, είναι καταρχήν ικανοποιητικό το γεγονός ότι ζητείται για πρώτη φορά η άποψη, έστω και με αυτόν τον τρόπο, των μαχόμενων εκπαιδευτικών για τα υπηρεσιακά τους θέματα.Πρέπει να γνωρίζετε ότι μας πληγώνει αφάνταστα η ισοπέδωση την οποία βιώνουμε στον εργασιακό μας χώρο. Ο εργοδότης μας, δηλ. το ΥΠΕΠθ, δε γνωρίζει, ούτε ενδιαφέρεται να μάθει ποιόν αγώνα δίδουμε καθημερινά στην τάξη, έξω από την τάξη, στην κοινωνία(όσοι τον δίνουμε!).Στους υπηρεσιακούς μας φακέλους δεν υπάρχει τίποτα άλλο παρά μόνο οι λιγοστές άδειες μας και τα μισθολογικά μας κλιμάκια.Ελπίχουμε σε καλύτερες μέρες!!! Κατά τη γνώμη μου τα στελέχη της εκπαίδευσης είναι αναγκαίο να έχουν εκτός από το αυτονόητο πτυχίο τους α) επιμόρφωση σχετική με το αντικείμενο β) επιμόρφωση διαρκή στον επιστημονικό τους κλάδο(σεμινάρια, συνέδρια) γ) πραγματική εκπαιδευτική υπηρεσία 15ετή τουλάχιστον δ) συμμετοχή σε όλες τις καινοτόμες δράσεις της σχολικής πράξης(εκπόνηση προγραμμάτων, σύγχρονες διδακτικές μεθόδους, εκπαιδευτικές δράσεις εντός και εκτός των τειχών του σχολείου, δειγματικές διδασκαλίες κλπ) ε)συμμετοχή σε επιστημονικά σωματεία (Συνδέσμους φιλολόγων, Παραρτήματα ΕΜΕ, Ε.Ε.Φυσικών κλπ) στ)Συνεχή παρουσία στο ΥΠΕΠΘ (όχι αποσπάσεις σε άλλα υπουργεία) ζ)κοινωνική δράση τέτοια που να τα καθιστά θετικά αναγνωρίσιμα στο ευρύτερο κοινωνικό σύνολο, ώστε να είναι αποδεκτές και οι πρωτοβουλίες τους για τα εκπαιδευτικά ζητήματα. η)συγγραφική δραστηριότητα, αρθρογραφία στον ημερήσιο ή περιοδικό τύπο για εκπαιδευτικά θέματα. Η συνέντευξη είναι απαραίτητη,προκειμένου να διαπιστωθεί η ισορροπία του ατόμου η οποία δεν είναι εμφανής από το φάκελλο του, αρκεί να γίνεται από ένα συμβούλιο επιλογής τέτοιο που να διασφαλίζει την αντικειμενικότητα της κρίσης. Σας ευχαριστώ, Μαρία Κωστάκη, φιλόλογος με 26 χρόνια στο δημόσιο σχολείο.