• Σχόλιο του χρήστη 'Μάχιμος Εκπαιδευτικός' | 21 Ιουνίου 2015, 12:14

    Κύριοι Υπουργοί, Α. Η extra κατ' οίκον (ή σε φροντιστήριο Μ.Ε.)ενίσχυση έρχεται να καλύψει κενά του εκπαιδευτικού συστήματος (πολλοί μαθητές ανά τάξη στο σχολείο τη στιγμή που η αναλογία καθηγητή/μαθητές στο φροντιστήριο είναι σαφώς υπέρ του μαθητή). Ως εκ τούτου, αν και εκπαιδευτικός του Δημοσίου, αναγνωρίζω την αναγκαιότητα της συμπληρωματικής ενίσχυσης των μαθητών που κρίνουν ότι έχουν ανάγκη. Κάποιοι αναφέρονται στα 'παράνομα' ιδιαίτερα. Ο κλάδος μας δέχεται συλλήβδην επιθέσεις, για ιδιαίτερα μαθήματα που κάνουν ελάχιστοι εξ' αυτών. Πρόταση: απελευθέρωση του ιδιαίτερου (και φροντιστηριακού)μαθήματος σε όλους τους εκπαιδευτικούς, με προϋποθέσεις: 1. Άδεια από την οικεία Δευτεροβάθμια Διεύθυνση, κατόπιν αίτησης τόσο του διδάσκοντα, όσο και του κηδεμόνα του μαθητή, (σε περίπτωση κατ' οίκον διδασκαλίας), έτσι ώστε η Δ/νση να μπορεί να διαπιστώσει ότι ο εν λόγω μαθητής δεν είναι μαθητής του διδάσκοντα στο σχολείο του. 2. Εξασφάλιση ενός minimum απόστασης από το σχολείο του διδάσκοντος (σε περίπτωση εργασίας σε φροντιστήριο), π.χ. σε άλλο δήμο. 3. Ό,τι άλλο λογικό σκεφτεί ο Νομοθέτης, που πιθανόν να μού διαφεύγει στην παρούσα φάση. Το κράτος θα ωφεληθεί από την extrs είσπραξη φόρων, και θα διασφαλιστεί το κύρος και η αξιοπιστία του εκπαιδευτικού από ανεπιβεβαίωτες φήμες και 'λάσπη'. Β. Πώς μπορείτε, από δω και πέρα, να επεξεργαστείτε τη νομοθεσία, έτσι ώστε να μην αδικούνται οι αδιόριστοι συνάδελφοι με προϋπηρεσία στη δημόσια εκπαίδευση (και ΑΣΕΠ) αναφορικά με συναδέλφους 'απολυμένους' και απολυμένους της ιδιωτικής εκπαίδευσης, ως προς την είσοδο (κατ΄αρχάς)και την κατάταξη στους πίνακες (αναπληρωτών/διορισμών), και τους διορισμούς ακολούθως; Γ. Πώς μπορείτε να εξασφαλίσετε την διαφανή πρόσληψη των συναδέλφων του ιδιωτικού τομέα στα ιδιωτικά σχολεία, (μέσα από την επετηρίδα τους, ίσως;) και όχι λόγω γνωριμιών πράγμα που κατά κόρον συμβαίνει; Ευχαριστώ.