• Σχόλιο του χρήστη 'Bασω Μ.' | 22 Ιουνίου 2015, 10:32

    1.Να θεσπιστούν υποχρεωτικές επιμορφώσεις εκπαιδευτικών και να γίνονται σε επίπεδο Νομού.Δεν έχουν όλοι οι εκπαιδευτικοί τη δυνατότητα να πληρώνουν μεταπτυχιακά ή σεμινάρια για την επιμόρφωσή τους και να οργανώνονται από τα γραφεία Πρωτοβάθμιας έχοντας βέβαια και ισχύ οι βεβαιώσεις τους.Εχουμε αξιόλογους ανθρώπους που χρησιμοποιούν τα πτυχία τους ,τη φοίτηση στα Διδασκαλεία ,τα μεταπτυχιακά τους μόνο για θέσεις Στελεχών Εκπαίδευσης. 2.Οι Σχ.Συμ.να κάνουν παραδειγματικές διδασκαλίες στα σχολεία 3.Να οργανωθούν και να ιδρυθούν με νόμο Σχολές Γονέων με συμμετοχή όλων των γονέων οι οποίες θα υπάγονται στο Υπουργείο.Η λειτουργία τους μπορεί να γίνεται μετά την κάλυψη ενός συγκεκριμένου αριθμού γονέων αλλά αυτό που προέχει είναι να ναι θεσμοθετημένες από το Υπουργείο Παιδείας.Και οι γονείς θέλουν καθοδήγηση ,βοήθεια και τη ζητούν. 4.Ένα καλό σχολείο έχει ευρεία βάση και ρεαλιστικό πρόγραμμα σπουδών με αντικείμενα που έχουν σημασία όχι μόνο για να επιλεγεί ένας μαθητής για την τριτοβάθμια εκπαίδευση και την απασχόληση, αλλά και για την οικογένεια και την κοινότητα που θα ζήσει το παιδί αργότερα ως ενήλικας 5.Να θεσμοθετηθούν μαθήματα ψυχοκοινωνικής εκπαίδευσης εντός μαθητικού ωραρίου με τη συμμετοχή Σχολικών Ψυχολόγων από την Α τάξη Δημοτικού. 6.Περιγραφική αξιολόγηση- πορτφόλιο για τους μαθητές από την Α Δημοτικού μέχρι την Γ Γυμνασίου.Η βαθμολογική αξιολόγηση κατέληξε πια να μην προάγει ανταγωνισμό μεταξύ των μαθητών αλλά μεταξύ των γονέων με στόχο τη ..σημαία. 7.Έχουμε αποτύχει στην ανάπτυξη βασικών δεξιοτήτων που σκοπεύουν στη χρήση των χεριών για επισκευή -συντήρηση-δημιουργία..Νέες κατευθύνσεις στα σχολεία της Β/θμιας με μαθήματα εργαστηριακά για όλους τους μαθητές που σχετίζονται με όσα προανέφερα.