• Σχόλιο του χρήστη 'Μάχιμος Εκπαιδευτικός' | 23 Ιουνίου 2015, 00:39

    Κύριοι Υπουργοί, Σε τί αποσκοπεί η ανάδειξη ενός μαθηματικού κλάδου (της Στατιστικής) σε χωριστή ειδικότητα της Εκπαίδευσης, και μάλιστα με κωδικό ΠΕ18.19; Αν αυτό αποτελεί παραδοχή της υπερεξειδίκευσης των Μαθηματικών, αναμένω να δω και τις αντίστοιχες ειδικότητες «Κλασσικών Γεωμετρών», «Διαφορικών Γεωμετρών» «Τοπολόγων», «Αλγεβριστών», «Αναλυστών», «Πιθανολόγων και Θεωριοπαιγνιολόγων», «Συναρτησιοαναλυστών» κ.ά… Προφανώς αφορά τους αποφοίτους των αντιστοίχων τμημάτων «Στατιστικής». Αν η Στατιστική από μόνη της θέλει 4 έτη για να διδαχθεί, πώς μπορούν οι υπόλοιποι μαθηματικοί κλάδοι να στριμώχνονται σε 4 έτη σπουδών;;; Εννοείται ότι υπάρχει ειδίκευση εντός κάθε μαθηματικού Τμήματος, τόσο σε προπτυχιακό επίπεδο (κατευθύνσεις) όσο και σε μεταπτυχιακό. Υπάρχουν ΠΕ03 με μεταπτυχιακό στη Στατιστική που υποσκελίζονται από τους ΠΕ18.19! Το βλέπετε επιστημονικά ορθό, αυτό; Οι φοιτητές του τμήματος Στατιστικής σπουδάζουν εκεί για να εφαρμόσουν τη Στατιστική και όχι για να τη διδάξουν (αλλιώς θα σπούδαζαν Μαθηματικοί και θα έπαιρναν ειδίκευση στη Στατιστική). Το εν λόγω Τμήμα δεν έχει διδακτικό προσανατολισμό (όπως δεν έχουν, αντίστοιχα, οι ΠΕ20 αλλά και οι ΤΕ20, που καλούνται να διδάξουν Μαθηματικά!). Θεωρώ ότι πρόκειται γι άλλη μια κερκόπορτα ενάντια στη Μαθηματική Παιδεία. Παρακαλώ κλείστε όσες κερκόπορτες άνοιξαν οι προηγούμενοι. Ευχαριστώ.