• Σχόλιο του χρήστη 'ΘΩΜΑΣ' | 23 Ιουνίου 2015, 11:11

    Είμαι γονέας δύο τέκνων τα οποία φοιτούν σε ιδιωτικό σχολείο. Παρ’ όλο που δεν ανήκω στους «οικονομικά εύρωστους» Έλληνες, θεώρησα ότι πρέπει να προσφέρω στα παιδιά μου όσο το δυνατόν περισσότερα εφόδια στη γνώση και γι’ αυτό διάλεξα να αποχωρήσουν από τη «διαλυμένη» Δημόσια Εκπαίδευση και να συνεχίσουν στην Ιδιωτική. Ένας από τους λόγους ήταν ότι το συγκεκριμένο σχολείο που επέλεξα προσέφερε, σε συνέχεια του κανονικού ωραρίου διδασκαλίας, και ενισχυτική διδασκαλία (φροντιστήριο) στο χώρο του. Πράγμα το οποίο για εμένα σήμαινε ότι δεν θα είχα περιττές μετακινήσεις τα απογεύματα, να γνωρίζω που βρίσκονται τα παιδιά μου όταν είναι στο φροντιστήριο αλλά και τα παιδιά μου να μην χρειάζεται να διακόπτουν τη μελέτη τους για να πάνε σε κάποιο φροντιστήριο. Και βέβαια από οικονομικής πλευράς ήταν πιο συμφέρον για εμένα. Και για να σας αναφέρω ένα παράδειγμα σας λέω ότι πληρώνω για φροντιστήριο το χρόνο στη γλώσσα των Αγγλικών για την κόρη μου το ποσό των επτακοσίων (700,00 €), για διδασκαλία πέντε (5) ωρών εβδομαδιαίως, όταν σε φροντιστήριο εκτός του σχολείου θα πλήρωνα τα διπλάσια, ίσως και περισσότερα. Ενώ για τη γλώσσα των Γαλλικών για δέκα ώρες διδασκαλίας στο εσωτερικό φροντιστήριο του σχολείου, δεν υπάρχει άλλη οικονομική επιβάρυνσή μου, πέραν της αρχικής συμφωνίας για τα ετήσια δίδακτρα. Και με όλα τα πλεονεκτήματα που σας προανέφερα. Αν λοιπόν το άρθρο αυτό ισχύσει εγώ, όπως θεωρώ ότι και πολλοί άλλοι γονείς, θα αναγκαστούμε να «πάρουμε» τα παιδιά μας από τα Ιδιωτικά Εκπαιδευτήρια. Συνέπεια αυτού θα είναι αρκετά να κλείσουν, οδηγώντας πολλούς εκπαιδευτικούς αλλά και διοικητικούς υπαλλήλους σε απόλυση και φυσικά στην ανεργία. Έτσι θα προστεθούν και άλλοι άνεργοι στις ήδη μεγάλες στρατιές ανέργων. Δε νομίζω αυτό να είναι