Αρχική Ρυθμίσεις για την ανώτατη εκπαίδευσηΆρθρο 47: Θέματα αναπληρωτών εκπαιδευτικών πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας εκπαίδευσηςΣχόλιο του χρήστη ΕΛΕΝΑ Μ. | 23 Ιουνίου 2015, 13:52
Υπουργείο Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License![]() Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
Είμαι διορισμένη νηπιαγωγός και στηρίζω αδιαμφισβήτητα τους εκπαιδευτικούς ΠΕ 60.50 και 70.50. Δεν μπορώ να μην αναγνωρίσω τους κόπους αυτών των συναδέλφων που δε σταμάτησαν στο βασικό τους πτυχίο, όπως επαναπαύτηκαν αρκετοί!!!, αλλά επέλεξαν να επιμορφωθούν με σεμινάρια, μεταπτυχιακά, διδακτορικά, κύκλους νοηματικής, μέθοδο braille στην εποχή της ενιαίας εκπαίδευσης όπου όλοι οι εκπαιδευτικοί της γενικής αγωγής θα έπρεπε να στοχεύουν στην απόκτηση γνώσεων ώστε να μπορούν ν' ανταπεξέλθουν στις ανάγκες οποιουδήποτε μαθητή της τάξης του με ειδικές ή μη εκπαιδευτικές ανάγκες!'Άλλωστε όλοι αυτοί οι μαθητές μέσω παράλληλης στήριξης και τμημάτων ένταξης βρίσκονται στα σχολεία γενικής αγωγής!!! Αντίθετα, συνήθως επιλέγεται ο εύκολος δρόμος της συκοφαντίας και ειρωνικής στάσης απέναντι σ' αυτούς που συνεχίζουν να κοπιάζουν στην εποχή της ΔΙΑ ΒΙΟΥ ΜΑΘΗΣΗΣ!! Ευελπιστώ πως η καινούρια αριστερή κυβέρνηση θ' αναγνωρίσει και θα επιβραβεύσει τα προσόντα σύμφωνα με τις εξαγγελίες της και δε θ' αποτελέσει μια νέα απογοήτευση για τον εκπαιδευτικό κλάδο!