• Σχόλιο του χρήστη 'Αντωνης Π' | 23 Ιουνίου 2015, 21:34

    Kύριοι, καταρχήν θα έπρεπε στο παρών νομοσχέδιο να υπάρχει ως αρχή η υποστήριξη του Έλληνα μαθητή και γονιού με μια μικρή παράγραφο στην οποία α) να προσφέρει και στον μαθητή του ιδιωτικού σχολείου,εφόσον θεωρείται ισότιμος πολίτης, τα σχολικά βιβλία δωρεάν,όπως και στον μαθητή του δημόσιου σχολείου β)οι γονείς που επιλέγουν το ιδιωτικό σχολείο, τις περισσότερες φορές λόγω ανεπάρκειας του δημόσιου, να μην φορολογούνται δύο φορές, μία για τη λειτουργία του δημόσιου σχολείου και μία ως τεκμήριο για την αρτιότερη μόρφωση και ασφάλεια του παιδιού τους. Σήμερα σε κανέναν δεν περισσεύουν χρήματα, παρά μόνο αν κρίνει ότι η επιλογή του σχολείου γίνεται, για λόγους που έχει αποκλειστικά ο ίδιος ως γονιός, αφού σταθμίσει τα μοντέλα της ιδιωτικής και δημόσιας εκπαίδευσης που θέλει να επιλέξει για το μοναδικό παιδί του. Τα ελληνικά ιδιωτικά σχολεία δε στηρίζονται με καμιά επιχορήγηση από το κράτος, ως όφειλε,παρότι στους δύσκολους σημερινούς καιρούς προσφέρουν ανακούφιση στον κρατικό προϋπολογισμό και πολλές θέσεις εργασίας σε συμπολίτες μας, στηρίζοντας την ελληνική οικογένεια. Τέλος, προσφέρουν υψηλές εκπαιδευτικές υπηρεσίες και αξίες στους μαθητές τους, οι οποίοι κυρίως προέρχονται από τη μεσαία τάξη. Το κάθε σχολείο επενδύει στους εργαζόμενους σε αυτό, είτε ο εργαζόμενος είναι εκπαιδευτικός, διοικητικό προσωπικό, οδηγός, συνοδός, καθαρίστρια ή έχει άλλη ειδικότητα που προσφέρει στους μαθητές του υπηρεσίες. Όλοι οι εργαζόμενοι έχουν σε όλα τα ευρωπαϊκά κράτη ίσα δικαιώματα και ανάλογες απολαβές σύμφωνα με την ειδικότητα και τις σπουδές τους. Δυστυχώς με το άρθρο 48 του παρόντος νομοσχεδίου, παραχωρούνται στους ιδιωτικούς εκπαιδευτικούς προνόμια,τόσο στα εργασιακά (μονιμότητα)όσο και στα οικονομικά, όπου δημιουργείται μία νέα κατηγορία προνομιούχων εργαζομένων οι οποίοι θα έχουν, κατ' αρχάς τη σιγουριά,ότι ακολουθούν το μισθολόγιο των δημόσιων εκπαιδευτικών και επικουρικά θα διεκδικούν και ΣΣΕ. Πιστεύω ότι δε γνωρίζετε την ακριβή λειτουργία των υπηρεσιακών συμβουλίων, τα οποία αποφασίζουν για την εγκυρότητα και νομιμότητα των απολύσεων και των οποίων οι περισσότερες, αν όχι όλες οι αποφάσεις, εμπεριέχουν νομικά λάθη, αλλά κυρίως διακρίνονται για την άρνηση της ανάγκης απομάκρυνσης του "κακού" εργαζόμενου, λόγω της "κακής" συναδελφικότητας. Στο σημείο αυτό γνωρίζετε πολύ καλά ότι ο σωστός εκπαιδευτικός σε καμία περίπτωση δεν απομακρύνεται από κανέναν εργοδότη, καθώς αποτελεί κεφάλαιο για το σχολείο του. Τέλος, αν είχατε διαβουλευθεί και δεν είχατε τη μονόπλευρη συνδικαλιστική ενημέρωση, αλλά γνωρίζατε την πραγματικότητα, η φιλοσοφία του άρθρου 48 τόσο στο θέμα της "μονιμότητας", όσο και σε αυτό των υπηρεσιακών συμβουλίων θα ήταν εντελώς διαφορετική και κυρίως ορθολογική.