• Σχόλιο του χρήστη 'Π.Δ' | 24 Ιουνίου 2015, 13:58

    Έχοντας υπόψη την πολύ ψυχοφθόρα διαδικασία των εξετάσεων για την εισαγωγή των παιδιών μας στα Ανώτατα Εκπαιδευτικά Ιδρύματα και τις σοβαρές παρενέργειες στην ψυχική υγεία τους, ιδιαίτερα στις περιπτώσεις εκείνες που διάφοροι αστάθμητοι παράγοντες ή η τύχη τους στερεί την δυνατότητα εισαγωγής τους, καταθέτω (χωρίς να είμαι ειδικός) και παρακαλώ όπως εξετάσετε την εξής πρόταση αλλαγής του όλου αυτού συστήματος που θα αποφορτίσει αρκετά τα παιδιά, θα βοηθήσει αυτούς που πραγματικά επιθυμούν να σπουδάσουν και δεν θα «φρακάρει» το Πανεπιστημιακό σύστημα. 1. Προεισαγωγή των σπουδαστών με πολύ πιο εύκολες – βατές εξετάσεις και χαμηλότερες βάσεις για την αύξηση του αριθμού των εισακτέων και κυρίως για την επιλογή των σπουδών και κίνητρα για σχολές με χαμηλότερη ζήτηση. 2. Με βάση τις επιδόσεις στο 1ο και το 2ο εξάμηνο σπουδών θα συνεχίζουν στην σχολή που επέλεξαν ή θα ακολουθούν κατώτερο (συναφές) επίπεδο σπουδών, ακόμη και διαγραφή. Αντίστοιχα κίνητρα-αντικίνητρα μπορούν να προβλεφθούν και στο 2ο -3ο εξάμηνο. (Τέλος οι αιώνιοι φοιτητές). Προώθηση σε κατώτερες βαθμίδες ή στην αγορά εργασίας με δυνατότητα εξειδίκευσης (πρακτικές σχολές κλπ) 3. Για να αντιμετωπιστούν οι όποιες αρνητικές επιπτώσεις από την αναμενόμενη μεγάλη συσσώρευση πρωτοετών φοιτητών στα Εκπαιδευτικά Ιδρύματα, θα είχε πολλαπλά οφέλη η καθιέρωση προαιρετικά της εξ αποστάσεως εκπαίδευση με ζωντανή τηλε-παρακολούθηση των μαθημάτων μέσω των νέων τεχνολογιών. Τα όποια υποχρεωτικά εργαστήρια-πρακτική εξάσκηση, μπορούν να μεταφέρονται σε άλλα εξάμηνα και προς το τέλος των σπουδών. Τα μέτρα αυτά αποφορτίζουν τα παιδιά , τους δίνουν κίνητρα, ξεχωρίζουν αυτούς που πραγματικά θέλουν να σπουδάσουν και έχουν ικανότητες. Ακόμη δίνουν την δυνατότητα και σε αυτούς που έχουν οικονομικό πρόβλημα, να σπουδάσουν και να μην εγκαταλείψουν το όνειρο τους.