• Σχόλιο του χρήστη 'Άνθης Γεώργιος' | 24 Ιουνίου 2015, 20:13

    Κυριοι Μελετώντας τις διατάξεις του Α48, κάποιος που έχει αναλώσει τα χρόνια του στην ιδιωτική εκπ/ση και μάλιστα την Φροντιστηριακή, διαβλέπει αμέσως την απουσία πραγματικού ενδιαφέροντος για ουσιαστικό διάλογο μεταξύ Υπουργείου και Φροντιστών . Γίνεται φανερό πως μέσα από ένα λαβύρινθο γραφειοκρατικών διαδικασιών (παρ. 2 και 3 ) έλεγχου των προγραμμάτων , των εργαζομένων και των δομών των Φροντιστηρίων , στοχεύεται η διαδικασία της παροχής γνώσης - όπως την αντιλαμβάνονται οι λειτουργοί της ιδιωτικής εκπ/σης- ώστε να καταστεί αυτή η παροχή αναποτελεσματική για τους αποδέκτες της μαθητές και απαξιωμένη.Τι άλλο να υποθέσει κανείς όταν το Υπουργείο φτάνει να ορίζει και τα ωράρια λειτουργίας λες και τα Φρον/ρια είναι η "εβγα" της Συνοικίας ! Δυστυχώς καμιά παράγραφος ή άρθρο δεν δαπανάται ενδελεχώς για την παρουσίαση των " αυστηρών μέτρων " που θα ληφθούν για την πάταξη της πραγματικής "παραπαιδείας" . Της "Μαύρης Παιδείας" που προσφέρουν εξωσχολικά και με το αζημίωτο στους μαθητές των τάξεων τους με περισσή άνεση πληθωρικοί εκπαιδευτικοί του Δημόσιου Σχολείου. Δώστε τους επιτέλους την δυνατότητα να βγουν στον στίβο του ελεύθερου επαγγελματία Καθηγητή αφού ασφυκτιούν γνωσιακά ( και οικονομικά ) στο περιβάλλον του Σχολείου ! Γνωρίζετε τον τρόπο ! Οι νόμιμες Φροντιστηριακές μονάδες με το έργο τους ως μέρος της εξωσχολικής υποστηρικτικής διαδικασίας μάθησης ,ίσως δικαιούνται μιας καλύτερης αντιμετώπισης από την Πολιτεία . Ας θεωρηθεί η δουλειά τους , αρωγός στην προσπάθεια εκπαίδευσης της Νεολαίας μας παρά ως παρειάς στην διαδικασία αυτή . Ας προσέξει το Υπουργείο τις προτάσεις της ΟΕΦΕ .Προσφέρουν έφορο έδαφος διαβούλευσης για το καλό των παιδιών μας . Μετά τιμής ΑΝΘΗΣ ΓΕΩΡΓΙΟΣ