• Σχόλιο του χρήστη 'Καίτη' | 25 Ιουνίου 2015, 17:08

    Επειδή οι διατάξεις του Π.Δ. 50/1996 είναι καταχρηστικές και ευάλωτες κατά περίπτωση με συνέπεια αρκετοί εκπαιδευτικοί που για διάφορους λόγους π.χ. οικογενειακούς κλπ. τοποθετήθηκαν στην σχολική μονάδα τελευταίοι να κρίνονται ως υπεράριθμοι –λειτουργικά ή οργανικά. Θα πρέπει να αρθεί αυτή η κατάφωρη αδικία και να γίνει τροποποίηση του Π.Δ.50/1996 - (Φ.Ε.Κ.45 τ.Α), στο άρθρο 14 στις διατάξεις της παραγράφου 3, βii «από όσους εκπαιδευτικούς δεν επιθυμούν να κριθούν ως υπεράριθμοι, χαρακτηρίζονται ως υπεράριθμοι εκείνοι που τοποθετήθηκαν οργανικά τελευταίοι στη σχολική μονάδα», ως εξής: «από όσους εκπαιδευτικούς δεν επιθυμούν να κριθούν ως υπεράριθμοι (λειτουργικά ή οργανικά), χαρακτηρίζονται ως υπεράριθμοι εκείνοι που έχουν τα λιγότερα χρόνια υπηρεσίας και μόρια συνθηκών διαβίωσης στις έδρες των σχολείων που υπηρέτησαν ή υπηρετούν και κατέχουν τα λιγότερα τυπικά και ουσιαστικά προσόντα στη σχολική μονάδα. [π.χ. να μην κρίνεται ως υπεράριθμος αυτός που διορίστηκε μέσω ΑΣΕΠ, είναι κάτοχος κι άλλων τίτλων σπουδών: διδασκαλείο, μεταπτυχιακό, διδακτορικό, ή έχει πιστοποιηθεί στις ΤΠΕ 1ο και 2ο επίπεδο, στις ξένες γλώσσες και έχει συγγραφικό έργο σε άρθρα περιοδικά και βιβλία κλπ.].