• Σχόλιο του χρήστη 'Αθηνά' | 25 Ιουνίου 2015, 20:18

    -Καταργήστε το δικαίωμα να μοριοδοτούνται οι εκπαιδευτικοί που υπηρετούν εξ' αποστάσεως την οργανική τους σε σχολεία απομακρυσμένα. -Μοριοδοτήστε το κάθε σχολείο με βάση τον τόπο μόνιμης διαμονής του εκπαιδευτικού και όχι από το κέντρο του νομού. Είναι δυνατό να παίρνει τον ίδιο αριθμο μορίων αυτός που έρχεται από την Κρήτη σε χωριό της Κομοτηνής με αυτόν που έρχεται από την πόλη της ΚΟμοτηνης; -Δώστε οικονομικά ή άλλου είδους μόρια, κίνητρα, εξασφαλίζονταςι ιδανικότερες συνθήκες οικογενειακής ζωής σε εκπαιδευτικούς που μετατίθενται μακριά από τον τόπο κατοικίας τους έτσι ώστε να διαμένουν τουλάχιστο δύο ή περισσότερα χρόνια συνεχίζοντας το διδακτικό τους έργο. -ΣΤελεχώστε τα σχολεία της ΚΡΗΤΗΣ με εκπαιδευτικούς. Ανοίξτε το δρόμο για μεταθέσεις και διορισμούς στο νησί. Η Κρήτη έχει ένα από τα μεγαλύτερα ποσοστά εγκατάλειψης του σχολείου και χαμηλού μορφωτικού επιπέδου σε σχέση με την υπόλοι πη ΕΛλάδα. Ως εκπαιδευτικός προορισμός δύσκολα επιλέγεται γι' αυτό πρέπει να δοθούν ανάλογα κίνητρα. ΤΟ ΜΕΓΑΛΥΤΕΡΟ ΜΕΡΟΣ ΣΕ ΚΑΠΟΙΕΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΕΣ ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΕ ΤΗΣ ΚΡΗΤΗΣ ΕΙΝΑΙ ΑΝΑΠΛΗΡΩΤΕΣ ΚΑΙ ΟΧΙ ΜΟΝΙΜΟΙ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΙ (Ανατρέξτε σε στατιστικά στοιχεία). Οι άνρθωποι αυτοί δε βλέπουν την ώρα να πάνε στον τόπο τους, δουλεύουν χωρίς διάθεση και χωρίς χρήματα....! Αξιοποιείστε τις εμπειρίες των σχολικών συμβούλων. -ΦΡΟΝΤΙΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΟ ΤΗΝ ΕΠΑΡΧΙΑ!