• Σχόλιο του χρήστη 'Κατερίνα' | 26 Ιουνίου 2015, 06:57

    Πως γίνεται οι ιδιοκτήτες κέντρων ξένων γλωσσών να έχουν τόσο βραχεία μνήμη; Οι συλλογικές συμβάσεις που υπογράφονταν μέχρι το 2011, τι προέβλεπαν σε σχέση με τις διακοπές και τις αργίες; Γιατί τα αρνούνται τώρα όλα αυτά; Μήπως επειδή και όσο ίσχυαν οι συλλογικές συμβάσεις δεν τις τηρούσαν; Στα σχόλια έγινε αναφορά στα παράνομα ιδιαίτερα, ερωτώ λοιπόν: πώς να επιβιώσει ένας άνθρωπος με 3,52 μεικτά την ώρα την στιγμή που εργάζεται μάξιμουμ 20 ώρες την εβδομάδα; Με 230 ευρώ; Φαντάζομαι πως εδώ το επιχείρημα θα είναι να εργαζόμαστε περισσότερες ώρες, γιατί ως γνωστόν υπάρχουν πολλοί εκπαιδευτικοί που εργάζονται 40 ώρες την εβδομάδα (;!) Θα έπρεπε να σεβαστούν το γεγονός, ότι είμαστε άτομα που εργάζονται από Οκτώβριο μέχρι και Μάιο, μένουμε το καλοκαίρι άνεργοι και κάθε Οκτώβριο είμαστε πάλι στο πόστο μας. Σε ποιον άλλο τομέα επιτρέπεται αυτό; Κάθε χρόνο εκ νέου μετράμε ένα ένα τα ένσημά μας, για να μπορέσουμε να εγγραφούμε στο ταμείο ανεργίας. Εάν αυξηθούν οι ώρες εργασίας που απαιτούνται για να θεωρείται πλήρης η εργασία μας από 18 (όπως ισχύει τώρα) σε 21 σχεδόν κανένας καθηγητής που εργάζεται σε ΚΞΓ δεν θα συγκεντρώνει 125 ένσημα που απαιτούνται για την εγγραφή στο ταμείο ανεργίας. Όλα αυτά τα χρόνια, έχουν γίνει τόσες παρανομίες π.χ. 1. Σπαστές συμβάσεις, οι καθηγητές απολύονται πριν τα Χριστούγεννα και προσλαμβάνονται 8 Ιανουάριου, έπειτα ξαναπολυονται πριν το Πάσχα και επαναπροσλαμβάνονται μετρά τις διακοπές, ώσπου να απολυθούν εκ νέου τέλη Μαΐου. 2. Οι σημειώσεις και τα φυλλάδια μας φέρουν μόνο το λογότυπο του φροντιστηρίου, πουθενά δεν γίνεται αναφορά του δικού μας ονόματος. 3. Μη καταβολή δώρου Χριστουγέννων και Πάσχα, μη καταβολή αποζημίωσης αδείας και μη ληφθεισας άδειας, άρνηση πληρωμής των ημερών αργίας και διακοπών.