Αρχική Ρυθμίσεις για την ανώτατη εκπαίδευσηΆρθρο 47: Θέματα αναπληρωτών εκπαιδευτικών πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας εκπαίδευσηςΣχόλιο του χρήστη D.K. | 26 Ιουνίου 2015, 12:04
Υπουργείο Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License![]() Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
Αν είναι δυνατόν! ας αποφασίσουν επιτέλους οι ΠΕ70.50 και οι ΠΕ60.50 που θέλουν να εργαστούν, στη γενική ή στην ειδική αγωγή. Δεν είναι δυνατόν να προσμετράται η προϋπηρεσία και στους δύο πίνακες! Επιπρόσθετα, πρόκειται για κατάφωρη αδικία να δοθεί ποσόστωση σε κάθε φάση πρόσληψης στους εκπαιδευτικούς γενικής αγωγής με μεταπτυχιακό στην ειδική αγωγή, καθώς ακυρώνονται οι σπουδές 4 χρόνων, 2 εκ των οποίων είναι πρακτική άσκηση σε γενικά και ειδικά σχολεία! Αντίθετα με το Πανεπιστήμιο της Θεσσαλίας και της Μακεδονίας, ένα μεταπτυχιακό στην ειδική αγωγή δεν προσφέρει σίγουρα την ίδια κατάρτιση όσον αφορά στον αριθμό των μαθημάτων και στη διεξαγωγή της πρακτικής άσκησης. Πως μπορούν να συγκριθούν 4 χρόνια ολοκληρωμένων σπουδών με αυτή των δύο χρόνων ή ακόμα χειρότερα και ενός μόνο; Η πρόταξη των ΠΕ71 και ΠΕ61 θεωρείται επιτακτική ανάγκη αν επιθυμούμε τα παιδιά με ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες να εκπαιδεύονται από άρτια καταρτισμένους επιστήμονες.