• Σχόλιο του χρήστη 'ΕΑΡ' | 28 Ιουνίου 2015, 18:11

    Παρακολουθώντας τα σχόλια της διαβούλευσης στο θέμα διαχωρισμού της ειδικής και γενικής είναι σαφές ότι έχουμε φτάσει σε αδιέξοδο. Από τη μία η γενική με πολλούς ΑΣΕΠ και μετακινήσεις ανά τη χώρα βλέπει να αδικείται από την μεταφορά μορίων της ειδική με μόνο προσόν ένα σεμινάριο (τουλάχιστον αρχικά) (λόγω μη αναδρομικής εφαρμογής) και από την άλλη η ειδική βλέπει να εκτοπίζεται ως σαν ειδική κατηγορία με πιθανά αδιέξοδα στο μέλλον. Υπάρχουν λύσεις!! ΑΝΤΊ ΝΑ ΧΩΡΙΣΤΟΎΝ ΟΙ ΠΙΝΑΚΕΣ ΝΑ ΕΝΩΘΟΎΝ. ΕΝΑΣ ΠΙΝΑΚΑΣ ΑΝΑ ΚΛΑΔΟ. Δηλαδή κατάργηση των .50 στην πρωτοβάθμια και κυρίως στη δευτεροβάθμια. Η ΠΡΟΤΑΣΗ ΕΧΕΙ ΩΣ ΕΞΗΣ: Κατά την αίτηση στο τέλος συμπληρώνεις κουτάκι: Επιθυμώ να εργαστώ στην ΕΑΕ και διαθέτω προσόντα ένταξης σε αυτή (πχ μτπχ, προϋπηρεσία, κλπ) ΣΤΙΣ ΦΑΣΕΙΣ ΤΗΣ ΓΕΝΙΚΗΣ ΤΟ ΣΥΣΤΗΜΑ ΤΡΑΒΑΕΙ ΑΠΟ ΟΛΟΥΣ ΕΝΩ ΣΤΙΣ ΦΑΣΕΙΣ ΤΗΣ ΕΙΔΙΚΗΣ ΜΟΝΟ ΑΠΟ ΟΣΟΥΣ ΔΙΑΘΕΤΟΥΝ ΤΑ ΠΡΟΣΟΝΤΑ ΕΝΤΑΞΗΣ (ΚΟΥΤΑΚΙ) ΒΑΣΙΚΟ: κατάταξη κατά τα πρότυπα της γενικής (η εκπαίδευση είναι μία) ΑΣΕΠ όλος ο βαθμός + προϋπηρεσία (ανεξάρτητα από που προήλθε) αν θέλετε προσθέτετε μοριοδότηση ακαδημαϊκών, κοινωνικών και λοιπών κριτηρίων............ ΠΛΕΟΝΕΚΤΗΜΑΤΑ : Δεν διαχωρίζεται ειδική γενική και δεν διασπάται ο κλάδος Δεν εγκλωβίζεται κάποιος μόνο σε μία δομή Δεν αδικούνται οι της γενικής γιατί σε μερικές ειδικότητες η ειδική έγραφε μεγάλες προϋπηρεσίες σε αντίθεση με τη γενική με δοκιμασίες ασεπ και προσλήψεις με το σταγονόμετρο κλπ. Η ειδική δεν περιθωριοποιείται Δεν έρχεται σε αντίθεση με την απόφαση ΣΤΕ Δεν ακυρώνεται η προϋπηρεσία της ειδική και όσων ασχολήθηκαν με αυτή Προσφέρεται η δυνατότητα εναλλαγής εμπειριών Περιορίζεται το φαινόμενο χρήσης ειδικής ως άλλος δούρειος ίππος Αντίστοιχος πίνακας και για τους διορισμούς γιατί αυτό που προωθείται αφορά μόνο τους αναπληρωτές Δίνεται η δυνατότητα σε εκπαιδευτικούς γενικής να αποκτήσουν εμπειρία ειδικής μετά από εξειδίκευση Είναι στην ουσία εφαρμογή του άρθρου που προτείνεται αλλά αμβλύνει τυχόν στρεβλώσεις Δε γίνεται κάποιος να επιθυμεί την προσμέτρηση μορίων στη γενική αλλά να μη θέλει να εργαστεί σε αυτή. Αποτρέπει τη συλλογή τίτλων μόνο για τα μόρια. Τεράστια εξοικονόμηση χρόνου, και όχι μόνο, καθώς πραγματοποιούνται μία και μόνο φορά αιτήσεις Μακροπρόθεσμα όλοι οι εκπαιδευτικοί αλλά και η ίδια η εκπαίδευση ωφελείται από ένα ξεκάθαρο νομικό πλαίσιο.Και πολλά άλλα…………….. Παράκληση για σύνεση και άμβλυνση των διαφορών. Ας εστιάσουμε στην ουσία και αποτρέψουμε τη διάσπαση.