• Σχόλιο του χρήστη 'Σωτηριάδης Συμεών' | 3 Δεκεμβρίου 2009, 23:58

    Η μοριοδότηση ιδιαίτερα των διδακτορικών και μεταπτυχιακών θα πρέπει να αξιολογείται ανάλογα με τη συνάφεια τη βαρύτητα και το είδος του μεταπτυχιακού προγράμματος. Είναι για παράδειγμα μεταπτυχιακό ενός έτους ή δυο; Απαιτεί το πρόγραμμα αυτό έρευνα ή απαιτεί μια απλή ανασκόπηση βιβλιογραφίας; Να μην εξίσωθεί η παρακολούθηση μεταπτυχιακού προγράμματος με αυτό της παρακολούθησης του διδασκαλείου. Γιατί το διδασκαλείο είναι μια απλή επιμόρφωση χωρίς ιδιαίτερες ακαδημαϊκές απαιτήσεις.Αυτοί που πηγαίνουν διδασκαλείο, υποχρεωτικά 5 χρόνια τάξη και μετά 3 μόρια. Να αξιολογείται η επιπλέον επιμόρφωση (με ιδία πρωτοβουλία) . Ο εκπαιδευτικός λειτουργός ο οποίος δαπανά σε χρόνο και χρήμα για να παρακολουθήσει συνέδρια και ημερίδες, έτσι ώστε να γίνει καλύτερος στην τάξη πρέπει με κάποιο τρόπο να επιβραβεύεται, σε σχέση με αυτούς που ανέμελα και αβασάνιστα πηγαινοέρχονται καθημερινά στο σχολείο. Να μοριοδοτείται μόνο η εκπαιδευτική προϋπηρεσία εντός τάξης. Γιατί θα πρέπει κάποιος που επί χρόνια είναι αποσπασμένος σε διάφορα γραφεία να παίρνει μόρια εκπαιδευτικής προϋπηρεσίας? . Μοριοδότηση της διδακτικής εμπειρίας. Η δημιουργική διδακτική εμπειρία δεν μπορεί, σε καμιά περίπτωση, να υπολείπεται σε μοριοδότηση από ένα μεταπτυχιακό ή διδακτορικό τίτλο που αποκτήθηκε με εκπαιδευτική άδεια. Προϋπηρεσία ανώτερη από την υποχρεωτική υπολογίζεται 0,5 μονάδες για κάθε χρόνο με μέγιστο τις 8 μονάδες Σχετικά με τις σπουδές στη Διοίκηση, μπορεί να αξιοποιηθεί και η αντίστοιχη Θεματική Ενότητα του ΕΑΠ (Διοίκηση Εκπαιδευτικών Μονάδων) Δεύτερο πτυχίο Μοριοδότηση πτυχίων ΑΕΙ,ΑΤΕΙ και ΤΕΙ • 4ετούς διάρκειας σπουδών ΑΕΙ και ΑΤΕΙ 2,5 μόρια • 3ετούς διάρκειας σπουδών (παλαιά ΤΕΙ) 2 μόρια Μοριοδότηση όσων έχουν θητεύσει στην τοπική αυτοδιοίκηση σε θέσεις ευθύνης έως 4 μόρια Μοριοδότηση οποιασδήποτε προηγούμενης θέσης ευθύνης καθώς επίσης και των ατόμων που συμμετείχαν σε διάφορα προγράμματα ως συντονιστές (π.χ. Ευρωπαϊκά προγράμματα Δια Βίου Μάθησης)