Αρχική Υπηρεσιακές Μεταβολές του Εκπαιδευτικού Προσωπικού - Κρίση και την Επιλογή των Στελεχών της ΕκπαίδευσηςΒ΄ Κρίση και Επιλογή των Στελεχών της ΕκπαίδευσηςΣχόλιο του χρήστη Γιάννης Γκ. | 4 Δεκεμβρίου 2009, 00:58
Υπουργείο Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
Με αφορμή το Γιάννη 12:41μμ. Γιατί ένας νέος καθηγητής με όπως είπατε πολλά "χαρτιά" να μη μπεί στην τάξη να μεταδώσει τον ενθουσιασμό του στα νεα παιδιά; Έχει ιδέα τι σημαίνει εμπειρία πολλών χρόνων; 1) Διδακτορικά και μεταπτυχιακά, σχετικά με τη Διοίκηση της εκπαίδευσης ΝΑΙ να πριμοδοτηθούν γενναία. Όλα τα άλλα να χρησιμεύσουν στους συναδέλφους στο να γίνουν καλύτεροι μέσα στην τάξη προς όφελος των μαθητών. 2) Η εμπειρία σε θέση Δ/ντη , υποδιευθυντή να πριμοδοτηθεί ανάλογα με το σχολείο. Αλλο είναι ένα Λύκειο 300-400 μαθητών κι άλλο ένα μικρο 30-40 μαθητών (Διαφορετικά προβλήματα λόγω μεγάλου πλήθους μαθητών. Ειδικά η θητεία σε μεγάλο σχολείο να βαθμολογείται θετικά από το Υπηρεσαακό Συμβούλιο κατα τη διαδικασία της συνέντευξης. 3) Χρόνια Υπηρεσίας. Σίγουρα τα άσπρα μαλλιά προσθέτουν κύρος και σεβασμό στο θεσμό του Διευθυντή. Και σίγουρα θα πρέπει ο υποψήφιος Διευθυντης να έχει διδάξει στην αίθουσα. Τουλάχιστον τα 2/3 της θητειας του. Γιατί είναι δύσκολη η έδρα. Υπάρχουν συνάδελφοι που δεν ξέρουν τι θα πει έδρα και τάξη.