• Σχόλιο του χρήστη 'ΒΑΝΕΣΣΑ' | 28 Ιουνίου 2015, 22:14

    Αγαπητοί κύριοι υπουργοί, Κίνηση προς την σωστή κατεύθυνση της αξιοκρατίας, της δικαιοσύνης και της διαφάνειας ο πολυαναμενόμενος διαχωρισμός της προϋπηρεσίας ειδικής και γενικής αγωγής!!! Η γενική και η ειδική αγωγή σωστά είναι διαχωρισμένες κι έτσι πρέπει να παραμείνουν. Γιατί άραγε όλοι οι εκπαιδευτικοί της ειδικής θέλουν ξαφνικά να μπουν στη γενική με τα μόρια της ειδικής; Μήπως γιατί επιθυμούν να διοριστούν ξαφνικά στη γενική; Αφού τόσα χρόνια διατείνονται ότι επιτελούν λειτούργημα στην ειδική και δεν το αμφισβητώ σε καμία περίπτωση, αλλά αναρωτιέμαι για ποιο λόγο να μην συνεχίσουν να ασκούν το λειτούργημα τους και θέλουν να «εισβάλλουν» στους πίνακες της γενικής (που οι περισσότεροι στη γενική δουλεύουν μετά από ΑΣΕΠ, ενώ στην ειδική οι περισσότεροι δεν έχουν επιτυχία ΑΣΕΠ στον ΑΣΕΠ γενικής). Είμαι αναπληρώτρια γενικής αγωγής ΠΕ60 και επικροτώ τη ρύθμιση για την ειδική αγωγή που αναφέρεται στην παράγραφο 4 του άρθρου 47, που όμως θα πρέπει να έχει αναδρομική ισχύ από το 2010! Με την μη αναδρομικότητα της ρύθμισης αυτής, βοηθάτε εκπαιδευτικούς ΠΕ60.50, να διεκδικήσουν θέσεις συναδέλφων ΠΕ60 στον πίνακα των αναπληρωτών και να μπούνε από «παραθυράκια». Γνωρίζετε, είμαι βέβαιη, πως οι θέσεις που κατέχουμε στον πίνακα αναπληρωτών αποκτήθηκαν με πολύ κόπο, μετά από επιτυχίες σε ΑΣΕΠ και αναπληρώσεις σε σχολεία ανά την Ελλάδα. Λάβετε επίσης υπόψη σας οτι με την ΜΗ ΑΝΑΔΡΟΜΙΚΟΤΗΤΑ καταδικάζονται σε ανεργία οι εκπαιδευτικοί γενικής αγωγής ΠΕ60. Στο παρελθόν, με την προσμέτρηση της προϋπηρεσίας της ειδικής αγωγής και στους δυο πίνακες δημιουργήθηκαν φαινόμενα αθέμιτου ανταγωνισμού. Οι αναπληρωτές ειδικής αγωγής άθροιζαν προϋπηρεσία και στους δυο πίνακες δουλεύοντας μόνο σε μια δομή, της ειδικής με αποτέλεσμα να ανεβαίνουν και στην κατάταξη του πίνακα γενικής. Με αυτό τον τρόπο είχαν την δυνατότητα, ανάλογα και με τις διαθέσιμες πιστώσεις κάθε χρονιά, να μεταπηδούν ανά πάσα στιγμή-ως υποψήφιοι και των δυο πινάκων αναπληρωτών-και να εργάζονται στην γενική αγωγή, στερώντας θέσεις από τους συναδέλφους τους της γενικής αγωγής! Όσον αφορά τη μοριοδότηση των δυσπρόσιτων σχολικών μονάδων κατά το χρονικό διάστημα 2010-2014 κατά το οποίο οι πίνακες αναπληρωτών δεν τροφοδοτούνταν με νέα στοιχεία προϋπηρεσίας, συμφωνώ με την παράγραφο 2 του άρθρου 47 και καλώς σχεδιάζεται να προσμετρηθεί άνευ διπλασιασμού. Τη συγκεκριμένη περίοδο, οι δηλώσεις προτίμησης περιοχών στις αιτήσεις υποψήφιων αναπληρωτών γινόταν με άλλα δεδομένα επομένως εκ των υστέρων αλλαγή θα δημιουργήσει ανατροπές στους πίνακες κατάταξης. Η συμπλήρωση των αιτήσεων γινόταν γνωρίζοντας πως ενδεχόμενη προϋπηρεσία σε δυσπρόσιτα, όχι μόνο δεν επρόκειτο να υπολογισθεί στο διπλάσιο αλλά ακόμα και όταν τελικά προσμετρηθεί (μετά από διεξαγωγή νέου διαγωνισμού ΑΣΕΠ),αυτό θα γινόταν με τρόπο που όριζε ο σχετικός νόμος 3848 (1 μήνας προϋπηρεσίας=0,1 μόριο!). Τα δεδομένα αυτά λειτούργησαν όπως είναι φυσικό αποτρεπτικά για οποιονδήποτε υποψήφιο αναπληρωτή με αποτέλεσμα, αν κάποιος τελικά βρέθηκε εκείνο το διάστημα να υπηρετεί σε δυσπρόσιτα αυτό έγινε λόγω της χαμηλής του θέσης στον πίνακα και όχι από συνειδητή επιλογή. Οι εκπαιδευτικοί που εργάστηκαν σε σχολεία δυσπρόσιτων περιοχών την περίοδο αυτή, πήγαν τυχαία και όχι από επιλογή. Με ενδεχόμενο διπλασιασμό, τα άτομα αυτά θα βρεθούν σε ευνοϊκή θέση στον πίνακα κατάταξης εις βάρος συναδέλφων τους που ενώ είχαν την επιλογή των δυσπρόσιτων, έκαναν τις επιλογές τους σύμφωνα με την τρέχουσα νομοθεσία. Τέτοιες πρακτικές, υπό τον μανδύα της δήθεν αποκατάστασης όχι μόνο καταστρατηγούν κάθε έννοια λογικής, αξιοκρατίας και ισονομίας αλλά είναι ανήθικες και ανέντιμες. Καλώς λοιπόν δεν προβλέπεται διπλασιασμός της προϋπηρεσίας σε δυσπρόσιτα της περιόδου 2010-2014!