• Σχόλιο του χρήστη 'Μάχιμος Εκπαιδευτικός' | 29 Ιουνίου 2015, 00:33

    Μια ρεαλιστική πρόταση για ‘συμπλήρωση ωραρίου’ των πληροφορικών και κάλυψη των κενών των Μαθηματικών του Γυμνασίου: Εφόσον οι ΠΕ19-20 κατά τεκμήριο αναλαμβάνουν εφαρμογές πέρα από τα διδακτικά τους καθήκοντα (myschool, συντήρηση/αναβάθμιση Η.Υ. γραφείου και εργαστηρίου, εξαγωγή βαθμολογίας, ελέγχων και αποτελεσμάτων, κ.ά.) θα μπορούσαν να τους ανατεθούν τα άνωθεν καθήκοντα θεσμικά και σε μόνιμη βάση (και όχι ως εξωδιδακτικές εργασίες που αναθέτει ο σύλλογος) συν τη γραμματειακή υποστήριξη (σε σχολεία που δεν διαθέτουν) συν το πρόγραμμα των μαθημάτων/διδασκόντων του σχολείου (αφού τώρα πια βγαίνει με ειδική εφαρμογή λογισμικού), ή ακόμα και η μισθοδοσία (υπερωρίες, οδοιπορικά κ.τ.λ.) και ταυτόχρονα εξίσου θεσμικά να μειωθεί το υποχρεωτικό διδακτικό τους ωράριο, π.χ. από 23 σε 15 από 21 σε 14 κ.τ.λ. Επίσης, θα μπορούσαν να καλύψουν διοικητικές θέσεις της εκπαίδευσης (όπως αυτές στις οποίες πριν λίγα χρόνια μετετάγησαν οι απολυμένοι της Ολυμπιακής!!) και όχι μόνο, με απόσπαση ή μετάταξη, καθώς έχουν κατά τεκμήριο και κατά προτεραιότητα την επάρκεια χειρισμού υπολογιστικών συστημάτων, δοθέντος του ότι η Δημόσια Διοίκηση λειτουργεί κατά κανόνα μέσα από υπολογιστικά/πληροφοριακά συστήματα. Βλέπετε, τελικά, που κάτω από κανονικές συνθήκες Κράτους δικαίου ουδείς ΠΕ19-20 περισσεύει; Νομίζω πως πρόκειται για δίκαιη λύση 1. για τους συναδέλφους ΠΕ19-20 που πλέον δεν θα έχουν πρόβλημα συμπλήρωσης ωραρίου 2. για τους λοιπούς συναδέλφους που θα αποδεσμευτούν από τα αντίστοιχα εξωδιδακτικά καθήκοντα (θα λειτουργήσει αντισταθμιστικά στην εδώ και λίγα χρόνια αύξηση του διδακτικού τους ωραρίου) και 3. για τους μαθητές του Γυμνασίου που δεν θα έρθουν εξ απαλών ονύχων σε επαφή με την αποσπασματική και τεχνοκρατική προσέγγιση των Μαθηματικών, πράγμα που ουδεμία σχέση έχει με τη γενική σκοπο-στοχοθεσία της διδασκαλίας των Μαθηματικών, αντίθετα η άσκηση στον μαθηματικό τρόπο σκέψης/αποδεικτικής συλλογιστικής διαδικασίας (και μάλιστα στη χώρα που γέννησε τον Ευκλείδη, τον θεμελιωτή, όχι μόνο της αντίστοιχης Γεωμετρίας, αλλά και της έννοιας της Επιστημονικής Θεωρίας ως αξιωματικά θεμελιωμένου δομήματος σκέψης και εφαρμογής) (θα πρέπει να) αποτελεί το βασικό σκοπό της Μαθηματικής Παιδείας. Και πώς θα καλυφθούν κάποια από τα κενά των Μαθηματικών (χωρίς β΄ ανάθεση στους ΠΕ19 και –ήμαρτον- και στους ΤΕ20;) αν δεν σκοπεύετε (ή δεν μπορείτε) να προσλάβετε άλλους άμεσα; Με την επαναφορά των (λίγων, αρκούν;) μαθηματικών που προσελήφθησαν ως πληροφορικοί μέσω των πολυσυζητημένων σεμιναρίων. (Μην ξεχνάτε πως έχουν και οι ΠΕ04.01 β΄ ανάθεση τα Μαθηματικά του Γυμνασίου. Ούτε αυτοί φτάνουν; Εντάξει, λοιπόν, ας τα παίρνουν οι φυσικοί, για να μπορέσει να πάρει επιτέλους Βιολογία και κανένας βιολόγος.) Καλή τύχη σε όλους!!