• Σχόλιο του χρήστη 'Σ.Μ.' | 29 Ιουνίου 2015, 01:03

    Αξιότιμε κύριε υπουργέ, Παρακολουθώντας τις εξελίξεις και τις κρίσιμες στιγμές που περνάει η χώρα μας, δε νομίζω πως έχουν σημασία τα πικρόχολα σχόλια κάποιων που ήθελαν να διεκδικήσουν καποια θέση στελέχους εκπαίδευσης αλλά δεν το έκαναν γιατί περίμεναν δήθεν την προκήρυξη των ΙΕΚ. Αφού έχουν τόσο αυξημένα τυπικά προσόντα ας διεκδικήσουν τις θέσεις των διευθυντών εκπαίδευσης. Αλλά βέβαια αυτοί έχουν το δικαίωμα επιλογής γιατί ανήκουν στη δευτεροβάθμια. Τι γίνεται όμως με αυτούς που υπηρετούν σε θέσεις διοικητικές στα ΙΕΚ, τους μόνιμους υπαλλήλους που κι εκείνοι έχουν τα προσόντα; Ασχολήθηκε κανείς από αυτούς που κόπτονται να αποκτήσουν θέση ευθύνης στα ΙΕΚ με αυτούς που έχουν όλα τα τυπικά προσόντα, υπηρετούν χρόνια στα ΙΕΚ, καθώς και τους συναδέλφους εκπαιδευτικούς των κλάδων της πρωτοβάθμιας (διορισμένους και μεταταγμένους) που έχουν τις ίδιες ειδικότητες με τους συναδέλφους της δευτεροβάθμιας απλά έτυχε να διοριστούν ή να μεταταχθούν στην πρωτοβάθμια εκπαίδευση; Γιατί αυτοί να μην έχουν το δικαίωμα διεκδίκησης της θέσης; Αν και ανήκω στην πρωτοβάθμια όμως πρώτα αναφέρομαι σε αυτούς που υπηρετούν μόνιμα στα ΙΕΚ και έχουν την εμπειρία πολλών ετών. Αυτό είναι αδικία. Να μη μπορείς να διεκδικήσεις καμία θέση ούτε στις σχολικές μονάδες (γιατί τόσα χρόνια υπηρετούσες στα ΙΕΚ και δε σου υπολογίζουν τα χρόνια σου εκεί βάσει των διατάξεων των νόμων που ίσχυαν έως τώρα και δικαστικών αποφάσεων), ούτε στα ΙΕΚ και να αποκλείεται παρόλο που έχεις τα προσόντα μόνο και μόνο επειδή δεν ανήκεις στη δευτεροβάθμια. Τι εμπειρία έχει ο συνάδελφος της δευτεροβάθμιας που υπηρετεί σε γυμνάσιο απο επαγγελματική κατάρτιση και μη τυπική εκπαίδευση; Αυτός έχει το δικαίωμα όμως να διεκδικήσει τη θέση ευθύνης ενώ δεν την έχει ο συνάδελφος της πρωτοβάθμιας που υπηρετεί ως αποσπασμένος στα ΙΕΚ χρόνια (και σε θέσεις ευθύνης) καθώς και ο μόνιμος υπάλληλος των ΙΕΚ. Αυτό είναι άνιση μεταχείριση εκπαιδευτικών. Όσοι έχουν εμπειρία στη μη τυπική εκπαίδευση θα πρέπει να έχουν τα ίδια δικαιώματα με τους εκπαιδευτικούς της δευτεροβάθμιας που μπορούν με το ισχύοντα νομικό καθεστώς να διεκδικούν αυτές τις θέσεις. Πρέπει να έχουν όλοι ίσα δικαιώματα απέναντι στο νόμο, να μην αποκλείεται κανείς από τη διεκδίκηση καμίας θέσης γιατί είναι άλλο πράγμα να μπορείς να επιλέξεις τη θέση που θέλεις να διεκδικήσεις και άλλο να θέλεις και να αποκλείεσαι γιατί δεν έχεις το δικαίωμα να συμμετέχεις. Αν διορθωθούν εγκαίρως αυτές οι αδικίες τότε κανείς δε θα παραπονιέται γιατί θα αντιμετωπίζεται ισότιμα. Με εκτίμηση Σ.Μ.