• Σχόλιο του χρήστη 'Μάχιμος Εκπαιδευτικός' | 29 Ιουνίου 2015, 01:28
    Το βλέπω Θετικά/Αρνητικά:  

    Τα μαθήματα σε Γυμνάσια και Λύκεια μπορούν κάλλιστα να λήγουν στις 25 Μαΐου, έτσι ώστε να μεγιστοποιηθεί ο αριθμός των ωρών διδασκαλίας, και να σιγήσουν μερικές φωνές της κοινωνίας, απαξιωτικές για τους λειτουργούς της Δημόσιας Εκπαίδευσης και το Έργο τους. Θα ζοριστούμε λίγο παραπάνω για έναν μήνα, αλλά θα τα καταφέρουμε. Το διδ. έτος 2013-2014 παρετάθη από τον τότε Υπ.Παιδείας για 4 εργάσιμες μέρες μέσα στον Ιούλιο: 1. αιφνιδιαστικά 2. μόλις 2 εργάσιμες ημέρες προ της νόμιμης λήξης του διδ. έτους 3. χωρίς αποζημίωση μη χρήσης αδείας 4. μόνο για τους συναδέλφους των Λυκείων (άρα όχι ισότιμα) 5. για να διορθωθούν λάθη και ελλείψεις του τότε υπουργικού σχεδιασμού 6. σε όλα τα λύκεια και όχι μόνο σε όσα υπήρχε χρεία (δεν υπήρχε σε όλα, αλλά πηγαίναμε κανονικά) 7. για όλο το σύλλογο και όχι μόνο για δ/ντή και ΠΕ19-20 (που αρκούσαν) 8. τη στιγμή που έδωσε αποζημίωση μη χρήσης αδείας σε δ/ντή και ΠΕ19-20 για τρεις επιπλέον μέρες εργασίας (τουλάχιστον αυτοί πληρώθηκαν)(βόλεψε και την λήψη της 1ης εφημερίας από τον ΠΕ19-20, και ο δ/ντης δεν σήκωνε κουβέντα για το αντίθετο). Βλέπετε τίποτα περίεργο στα παραπάνω; Αν ναι, παρακαλώ, όπως αποκαταστήσετε την αδικία (αναδρομικά για 4 εργάσιμες μέρες) στους συναδέλφους των Λυκείων, μόλις πάρει πάλι μπροστα το σύστημα χρηματοδότησης. Ευχαριστώ.