• Σχόλιο του χρήστη 'Νικόλαος Αθανασάκης' | 29 Ιουνίου 2015, 02:20

    Τα θέματα εξετάσεων για την εισαγωγή στην Τριτοβάθμια Εκπαίδευση θα πρέπει κατά τη γνώμη μου να μην προέρχονται από τράπεζα θεμάτων διαβαθμισμένης δυσκολίας κατά ποσοστό 50% και από την Κεντρική Επιτροπή Εξετάσεων κατά ποσοστό 50%, αλλά να προέρχονται από την Κεντρική Επιτροπή Εξετάσεων κατά ποσοστό 100%. Επίσης στον υπολογισμό του Βαθμού Πρόσβασης στην Τριτοβάθμια Εκπαίδευση να μην προσμετράται και ο «Βαθμός Προαγωγής και Απόλυσης»(Β.Π.Α.) αλλά να λαμβάνεται υπόψη μόνο η επίδοση των υποψηφίων στις εξετάσεις για την εισαγωγή στην Τριτοβάθμια Εκπαίδευση.