• Σχόλιο του χρήστη 'Πίτσα' | 29 Ιουνίου 2015, 07:23

    Η ΡΥΘΜΙΣΗ ΓΙΑ ΤΟ ΔΙΑΧΩΡΙΣΜΟ ΤΩΝ ΠΙΝΑΚΩΝ ΑΝΑΠΛΗΡΩΤΩΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ ΤΗΣ ΕΙΔΙΚΗΣ ΚΑΙ ΓΕΝΙΚΗΣ ΑΓΩΓΗΣ ΚΡΙΝΕΤΑΙ ΑΝΤΙΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΗ ΚΑΙ ΕΝΑΝΤΙΑ ΣΤΗΝ ΚΟΥΛΤΟΥΡΑ ΤΗΣ ΣΥΜΠΕΡΙΛΗΠΤΙΚΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ Το Υπουργείο Παιδείας οφείλει να ενδιαφερθεί σοβαρότερα για την επιμόρφωση των εκπαιδευτικών γενικής εκπαίδευσης σε θέματα ειδικής αγωγής και όχι να τιμωρεί (αναδρομικά ή μη) τους εκπαιδευτικούς που έχουν επιπλέον προσόντα (μεταπτυχιακούς, διδακτορικούς τίτλους και σεμινάρια εξειδίκευσης) να εργασθούν στο ευαίσθητο χώρο της Ειδικής Αγωγής αφαιρώντας τους το δικαίωμα προσμέτρησης της προϋπηρεσίας τους στους Πίνακες Γενικής Εκπαίδευσης, στους πίνακες του ΚΛΑΔΟΥ ΤΟΥΣ.Όσον αφορά τους ΠΕ60.50 και ΠΕ 70.50 ΠΕ 60.50 και ΠΕ 70.50 είναι δάσκαλοι και νηπιαγωγοί με ένα επιπρόσθετο τυπικό προσόν (μεταπτυχιακό ή διδακτορικό τίτλο). Αυτόνομοι κλάδοι 70.50 και 60.50 δεν υπάρχουν. Πρόκειται περί ονομασίας για να ξεχωρίζουν από τους ΠΕ71 και ΠΕ61 (απόφοιτοι από τα τμήματα Ειδικής Αγωγής). Οι ΠΕ 70.50 και ΠΕ 60.50 καλύπτουν κενά στην ειδική αγωγή, τα οποία σε σύντομο διάστημα θα καλύπτονται από τους ΠΕ 61 – ΠΕ 71. Τα μόρια στον πίνακα ειδικής αγωγής δε θα έχουν κανένα νόημα πλέον, εφόσον στην Ειδική Αγωγή δεν τους δίνεται το δικαίωμα διορισμού. Οι ΠΕ 70.50 και ΠΕ 60.50 θα εξαφανιστούν από την ειδική αγωγή μαζί με την αποκτηθείσα προϋπηρεσία.ΑΠΑΙΤΕΙΤΑΙ η άμεση απόσυρση της συγκεκριμένης παραγράφου και η συνέχιση, αναδρομικά από την χρονιά που σταμάτησαν να τροφοδοτούνται οι πίνακες προϋπηρεσίας, της προσμέτρησης της προϋπηρεσίας σε δομές Ειδικής Αγωγής ΚΑΙ στον πίνακα της προϋπηρεσίας τη Γενικής Εκπαίδευσης του κλάδου που αφορά το βασικό μας πτυχίοΟτιδήποτε άλλο θα αποτελεί εμπαιγμό απέναντι στον κόπο και την προσφορά των χιλιάδων αναπληρωτών εκπαιδευτικών που στελεχώνουν τις δομές ΕΕ και σε βάθος χρόνου την ανεργία. Ο ίδιος ο κ. Κουράκης μιλούσε για ενιαία εκπαίδευση. Ελπίζουμε να συνεχίσει να τηρεί τα όσα έχει εξαγγείλει και να σταματήσει με τις νομοθετικές ρυθμίσεις του να σπέρνει τη διχόνοια και τη σύγχυση μεταξύ των εκπαιδευτικών.