• Σχόλιο του χρήστη 'ΑΝΑΓΝΩΣΤΑΚΗΣ ΙΩΑΝΝΗΣ' | 15 Δεκεμβρίου 2015, 19:11

    Αυτοαξιολόγηση-Στρατηγικός σχεδιασμός-Διασφάλιση ποιότητας: Τρείς θεμελιώδεις πτυχές που υπηρετούν την παραδοχή ότι η ποιότητα στην Επαγγελματική εκπ/ση & κατάρτιση μπορεί και πρέπει να βελτιωθεί. Για την βελτίωση αυτή, έχουν καταγραφεί οι εξής προϋποθέσεις: Η αυτοαξιολόγηση θα πρέπει να αποτελεί μία συμμετοχική διαδικασία & Η διαδικασία υλοποίησής της να στηρίζεται στην συλλογή και ανάλυση πληροφοριών σχετικών με τη λειτουργία του φορέα με ταυτόχρονη χρήση πολλαπλών μεθόδων και εργαλείων. Ωστόσο, -ως παράμετρος διασφάλισης ποιότητας- αποτελεί βασικό συστατικό στοιχείο ανάπτυξης σχεδίου βελτίωσης των παρεχόμενων υπηρεσιών του φορέα,με Βασικό στόχο & αρχή της –εκτός από την εξαγωγή συμπερασμάτων- την καλλιέργεια συνευθύνης και συνεργασίας των εμπλεκομένων στις διαδικασίες της. Για το σκοπό αυτό προτείνεται: 1. Ερωτηματολόγιο αξιολόγησης που συμπληρώνεται απο τους σπουδαστές και αφορά τη λειτουργία και τις προσδοκίες από την παρεχόμενη κατάρτιση 2. Ερωτηματολόγιο αξιολόγησης που συμπληρώνεται απο τους εκπαιδευτές και αφορά τις βελτιώσεις του στρατηγικού πλάνου κατάρτισης που σχεδιάστηκε από την Δ/ση του φορέα, ώστε να αυξηθεί ο βαθμός αποτελεσματικότητας της παρεχόμενης κατάρτισης & 3.Εφαρμογή κανόνων επαγγελματικής συμπεριφοράς και επικοινωνίας μέσα από την υλοποίηση δράσεων ΣυΕΠ. Ετσι,λοιπόν, δίνεται το έναυσμα για τη δημιουργία ενός στρατηγικού σχεδιασμού και για την υλοποίηση του προκύπτοντος σχεδίου δράσεων ώστε να δοθεί η εκκίνηση των παραμέτρων εφαρμογής και συνέργειας με την αγορά εργασίας και –εν τέλει- να γεννηθεί ένα ανταγωνιστικό πλεονέκτημα, ικανό να δώσει απαντήσεις στην οικονομική κρίση.