• Σχόλιο του χρήστη 'Δημήτρης' | 4 Δεκεμβρίου 2009, 09:23

    1. Να υλοποιθεί θεσμός συμβούλων που θα ονομάζονται ΕΠΙΣΤΗΜΟΝΙΚΟΙ ΥΠΕΥΘΥΝΟΙ. Άνά 4-5 σχολεία να υπάρχει από ένας σύμβουλος ΠΕ1,ΠΕ2,ΠΕ3,ΠΕ4(από κάθε ειδικότητα) κ.λ.π. ,ειδικά στα λύκεια λόγω της πολυπλοκότητας και των νέων τεχνολογιών να είναι ένα είδος ΕΠΙΣΤΗΜΟΝΙΚΟΥ ΥΠΕΥΘΥΝΟΥ, όπως στα μεταπτυχιακά μαθήματα, που θα καθοδηγεί, εμπνέει, συνεργάζεται και ανεφέρει στους ανωτέρους τους προβλήματα και ανάγκες των σχολείων υπό την εποπτεία του. Σε κάθε νομό να υπάρχουν τουλάχιστον 5 σύμβουλοι-ΕΠΙΣΤΗΜΟΝΙΚΟΙ ΥΠΕΥΘΥΝΟΙ για κάθε ειδικότητα με αναβαθμισμένο ρόλο επιστημονικό-παιδαγωγικό, ΟΧΙ ΕΛΕΓΚΤΙΚΟ. Με τις νέες εξελίξεις ένας τέτοιος θεσμός είναι απαραίτητος. 2. Σε κάθε σχολείο με περισσότερες από 6 τάξεις 2 υποδιευθυντές, ένας για οικονομικά-διοικητικά θέματα, ένας για παιδαγωγικά,επιστημονικά,πολιτιστικά. Καλύτερη διεκπεραίωση γραφειοκρατικών-οργανωτικών,εκπαιδευτικών θεμάτων καθώς και προώθησή τους στις ανώτερες βαθμίδες. 3. Για Σχολικός Σύμβουλος τα επιστημονικά κριτήρια ΜΕΤΑΠΤΥΧΙΑΚΟ, ΔΕΥΤΕΡΟ ΜΕΤΑΠΤΥΧΙΑΚΟ, ΔΙΔΑΚΤΟΡΙΚΟ, ΑΡΘΡΑ, ΞΕΝΕΣ ΓΛΩΣΣΕΣ , ΕΠΙΜΟΡΦΩΣΗ, να έχουν βαρύτητα κατά 30-50% περισσότερο από ότι για την επιλογή Διευθυντού σχολείου. Διαφορετικοί οι ρόλοι. Ευχαριστώ πολύ.