• α) Κρίνεται ιδιαίτερα αρνητική η κατάργηση της δυνατότητας ανασυγκρότησης του ΔΣ του ΕΚ από το ίδιο το ΔΣ με απόφασή του, η οποία δημοσιεύεται στην Εφημερίδα της Κυβερνήσεως, όπως προβλεπόταν στο άρθρο 15, παρ. 2 του 4310/2014. Η ανασυγκρότηση του ΔΣ, κάθε φορά που προκύπτει νέο μέλος ή αλλαγή μέλους μεταφέρεται στον Αν. Υπουργό σύμφωνα με την παρ. 1, του αρθ. 13. Η διαδικασία αυτή είναι ιδιαίτερα χρονοβόρα και θα δημιουργεί καθυστερήσεις στον ορισμό νέων μελών στο ΔΣ. Προτείνεται, επομένως, να επανέλθει η δυνατότητα ανασυγκρότησής του ΔΣ με απόφασή του. Στο ΔΣ πρέπει επίσης να ορίζονται εκτός από τους Διευθυντές και οι Αναπληρωτές Διευθυντές των Ινστιτούτων. β) στην παρ. 1, εδ. γ: με σκοπό τη διεύρυνση της διαφάνειας, αλλά και της συμμετοχής των ερευνητών στη διοίκηση του Κέντρου, προτείνεται αυξημένη συμμετοχή ερευνητών στο ΔΣ του Κέντρου, γ) στην παρ. 2: η αίτηση για συνεδρίαση του ΔΣ δεν μπορεί να γίνεται από 3 μέλη ανεξάρτητα από τον αριθμό των μελών του ΔΣ, αλλά θα πρέπει να σχετίζεται με αυτόν, δ) στην παρ. 4: αν το ΔΣ έχει τη δυνατότητα να ανασυγκροτείται και οι Αναπληρωτές Διευθυντές ορίζονται στο ΔΣ τότε δεν χρειάζεται να επεμβαίνει κάθε φορά ο Υπουργός και να διορίζει μέλη του ΔΣ δ) στην παρ. 6: περιγράφεται στην πρώτη παράγραφο η πρόβλεψη για την περίπτωση που ο Διευθυντής ΕΚ παραιτηθεί ή ελλείπει και στη δεύτερη για την περίπτωση που ο Διευθυντής κωλύεται. Δεδομένου ότι η διαδικασία είναι η ίδια, δεν είναι κατανοητό γιατί χρειάζονται δύο διαφορετικές εκτενείς παράγραφοι για να περιγραφεί. Επίσης θα πρέπει να προστεθεί και η περίπτωση που ο Διευθυντής είναι απών.