• Σχόλιο του χρήστη 'ΣΥΛΛΟΓΟΣ ΕΡΕΥΝΗΤΩΝ ΙΤΕ' | 18 Ιανουαρίου 2016, 11:30

    Άρθρο 25 Παράγραφος 5 Προκειμένου να ενισχυθεί η ανταγωνιστικότητα των ελληνικών ερευνητικών κέντρων σε σχέση με τα αντίστοιχα του εξωτερικού αποτρέποντας την συνεχή φυγή ικανών ερευνητών στο εξωτερικό θα πρέπει να παρέχουμε κατ΄ ελάχιστο την ευελιξία και δυνατότητα στα ΕΚ να παράσχουν, χωρίς επιβάρυνση του κρατικού τακτικού τους προϋπολογισμού, αλλά με δαπάνες ερευνητικών έργων ή έσοδα από τρίτες πηγές (έργα παροχής υπηρεσιών, πωλήσεις προϊόντων, διεθνείς οργανισμούς κλπ), όποιες – έστω και πολύ μικρές - «μη μισθολογικές παροχές», αυτά δύνανται, όπως για παράδειγμα η ασφάλιση του προσωπικού τους σε προγράμματα ιατροφαρμακευτικής και νοσοκομειακής περίθαλψης, ατυχήματος και ασθενείας, όπως είθισται και στα ερευνητικά κέντρα του εξωτερικού. Προσθήκη στο τέλος της παραγράφου 5, του άρθρου 24, του κεφαλαίου Δ, της υποπαραγράφου Δ.9, του άρθρου 2 του νόμου 4336/2015 (Α’94): «Στο πεδίο εφαρμογής του παρόντος άρθρου δεν εμπίπτουν τα ασφαλιστήρια συμβόλαια ή προγράμματα ιατροφαρμακευτικής περίθαλψης των ερευνητικών και τεχνολογικών φορέων και των ΕΛΚΕ των ΑΕΙ, εφόσον η σχετική δαπάνη δεν επιβαρύνει τον κρατικό προϋπολογισμό και καλύπτεται αποκλειστικά από ίδιους πόρους όπως αυτοί ορίζονται στο άρθρο 17 του παρόντος νόμου». Παράγραφος 13 Η διαδικασία επιλογής των Επιστημονικών Υπευθύνων θα πρέπει να περιγράφεται στον εσωτερικό κανονισμό των κέντρων όπου θα καθορίζεται και η διαδικασία επιλογής των εξωτερικών συνεργατών.