• Σχόλιο του χρήστη 'evagelos' | 4 Δεκεμβρίου 2009, 11:00

    k. Υπουργε Η επιλογη στελεχων της εκπαιδευσης να γινεται κατα 20% με μετρησιμα αντικειμενικα προσοντα και κατα 80% με εξετασεις μεσω γραπτου διαγωνισμου απο το ΑΣΕΠ. Σπανιως οι διευθυντες προσφερουν εκπαιδευτικο εργο.Οι περισοτεροι ειναι φυγοπονοι και μακρυα απο την ταξη και τον μαθητη.Αφου λαμβανουν το επιδομα θεσης προς τι να λαμβανουν και τα επιδοματα,διδακτικης προετοιμασιας και εξωδιδακτικο?Για διδακτικο εργο το οποιο δεν προσφερουν?Ας δωσουν το καλο παραδειγμα και ας ειναι οι πρωτοι που θα συμπληρωνουν το υποχρεωτικο τους ωραριο. Πρεπει να ταρακουνηθει ο εφησυχασμος η ραθυμια και οκνηρια μεγαλου ποσοστου εκ των μονιμων εκπαιδευτικων. Δωστε τους οικονομικο κινητρο.Ας εχουν και οι μονιμοι εκπαιδευτικοι την δυνατοτητα να συμμετεχουν στους γραπτους διαγωνισμους που πραγματοποιει το ΑΣΕΠ για τους μη μονιμους εκπαιδευτικους.Αν π.χ καποιος συγκεντρωσει 5 μορια πανω απο τη βαση να λαμβανει + 50 ευρω στο βασικο του μισθο και για χρονικο διαστημα μεχρι την διεξαγωγη του επομενου διαγωνισμου.Με 10 μορια πανω απο την βαση +100 ευρω,με 15 μορια +150 ευρω κ.ο.κ Τα διαφορα επιδοματα να δινονται αναλογα με την ειδικοτητα.Δεν μπορει π.χ ενας φιλολογος ,μαθηματικος ,φυσικος να λαμβανουν το ιδιο επιδομα διδακτικης προετοιμασιας με εναν γυμναστη ο οποιος δεν εχει καν διδακτικη προετοιμασια,η το εξωδιδακτικο(για αγορα βιβλιων). Ολοι οι εκπαιδευτικοι να συμπληρωνουν υποχρεωτικα το ωραριο τους και οχι να παρατηρουνται φαινομενα αλλοι να δουλευουν μεχρι και υπερωριες και αλλοι (γυμναστες ,τεχνικων ειδικοτητων,πληροφορικης )5 και 10 ωρες και να συμπεριφερονται ως επισκεπτες στα σχολεια. Οι εκουσιως αποσπασμενοι στις διευθυνσεις και γραφεια να μην λαμβανουν τα επιδοματα ενος μαχιμου εκπαιδευτικου της ταξης.